Mitä lemmikkieläimiä teillä on?

Meillä on vaan kissa enää.

Avainsanat: lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 16:11

yksi punapää onni 2v on norski ja maatiainen tiikeriraita otto 7v ...tuolla onnilla on nykyisin uhma ja sil nousee oikein sarvet päähän, kun se uhmakkaasti vaan tekee pahojaan, ei auta veden sumuttelutkaan.... no minä nyt kuitenkin ole pomo ja hän sen saa huomata vaikka kuin uhmaa... :) siitä uhmasta joutuu sitten kärsimään kaikkein eniten otto herra , joka ei aina ymmärrä kakaran uhmia ....

Kysyjän kommentti

Jotenkin tuttua tohinaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 15:53

Tuo yksi sussaripoika - vanha herra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:58

Minulla on 2 tyttökissaa jotka ovat aina sisällä, peikko pitkäkarvainen ja räjähtäneen näköinen ikiliikkuja , tosi utelias, peppi tosi lyhytkarvainen arvokas neiti , joka toisen touhuja katselee ja on sen näköinen kuin ajattelisi : voi sinuakin toopea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:59

yksi takkukarvainen, vajaahampainen laiskiainen .... väittävät ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:06

Akvaario jossa ui jos jotakin eväkästä ja minihamsteri joka karkuun päästyään tuhoaa kaikki johdot ja kiinnisaaminen voi viedä päiviä.Tosi arka kaveri jonka nimi on vilpertti vaan kukaan ei tiedä sukupuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:37

Tyttökissa ja poikakissa ovat meitin kotieläimet .... ja kissa ei oo mikään vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:06

Ei enää mitään muuta kun villakoirat sohvan alla.Pirskattikin on poistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 20:24

Minulla on kissa, punaraitatiikeri, nimeltään Otto-tyttö. Kisuli on siis tyttö, mutta nimin on pojan. Itse lisäsin tuon tytön nimen perään, koska sain kissan viime syksynä ja halusin kaikkien tietävän, että se on tyttö. Tytöllä on ikää n. 6 vuotta. Kukaan ei tiedä tarkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 21:07

Kaksi "mursua" - joista toinen oheisena:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 21:57

Ei ole muuta kun..tyttren koira mikä paljon hoidassa meillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:03

Liilli, 9-vuotias mäyräkoira, kaunotarrotua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:07

ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:19

koira kissat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:17

Kämpilläni ei ole mitään, mutta äidilläni on 4 kissaa, kaksi niistä on minun. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:29

Meillä on 2 kissaa ja hamsteri tytöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 09:19

Johtuen asuinpaikoista ei ainoatakaan, mutta jos joskus on mahdollista muuttaa maalle niin kaikki mahdollinen lampaista kanoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 11:21

Nykyään on vain kissa ja pari heppaa. Aikaisempia lemmikkejäni on ollut marsu, kaneja, maissihiiriä, rotta, gerbiili ja pari koiraa. Näistä marsu ja rotta olivat seurallisimmat. Lisäksi on ollut koristekanoja, ankkoja, hanhia, kalkkunoita, sikoja, lampaita, poneja ja aasi. Hankkisin mielelläni kamelin ja strutseja, mikäli asuisin suotuisammassa ilmastossa, koska olen hoitanut niitäkin. Nykyään en jaksa hoitaa tuollaista eläinlaumaa, mitä aikaisemmin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 12:25

Koira, akaattikotilo (2), sukarapuja, anentomehelenoita ja tuliliskoja :)
ollut kilpikonna ja kotiloita aiemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 19:30

Meillä on 8-vuotias kissa, Peppi. Se on ollu meillä 6 vuotiaasta asti kun minä ostin sen Eläintenauttajilta täält Riihimäeltä. Meillä on ollu myös koirat joiden nimet oli Pami ja Piku muttta nekin olivat eri aikaan. Piku me jouduttiin antaa pois koska se oli niin villi. Pami me jouduttiin lopettaa kun sillä oli sairauksia ja se oli niin vanha. Nyt meillä on sitten tuo Peppi joka on maatiaskissa ja Piku ja Pami oli sekarotuisia. Piku me ostettiin ihan pentuna ja Pami me saatiin ilmaseks mut sit kun se jouduttiin lopettaa vähän ajan päästä. Piku oli meillä 2kk