Harmi,mun Samsung-gsmpuhelin on mykkänä,kuulen mutta mua ei kuulla.Ikää sillä kylläkin jo 5v,mikään ei ole ikuista!?Kirottua?

Hankala tilanne,huomasin tänä aamuna,mutta unohdin koko jutun,nyt kuiteskin tärkeintä mennä leipäkauppaan vrt.edell.kyssäri...

Avainsanat: mykkä puhelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 16:17

Älä sure, kaupasta saa uusia, minulla on vielä vanhempi Samsung, mutta se on niin rakas että varaosat ja korjaukset ovat tulleet kalliimmaksi kuin uusi, ja siinä on toimintoja mitä ei enää uusissa ole, simpukkamalli on ja eri soittoäänet jokaiselle joka luettolossani on.

Kysyjän kommentti

Jeps,simpukka mun mallinikin on,taidan huomenna eikus tänään kipasta ohikulkiessa yhdessä tietyssä liikkeessä Hakiksessa ja kysästä voiko koneelle tehdä mitään ja senjälkeen keskittyä uuden masinan valintaan.Sen nimi alkaa kuitenniin todennäkösesti taasen Sllä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 17:15

Heh heh,Aatamin aikuinen se taitaa jo olla.Hinnat on tulleet jo niin alas,että muutamalla kympillä saa hyviä kännyjä ja jotkut vaihtaa niin tiheään,että vähän käytettyjä on puoli ilmaiseksi tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:21

Niin se vaan nykypäivänä on, että takuuajan jälkeen ilmaantuneita vikoja ei kannata korjata (hintakysymys) vaan parasta mennä suosiolla sen leippäkauppareissun jälkeen kännykauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:44

Mun vanha puhelin (Motorola) lakkaa temppuilemasta kun otan akun ja kortin pois ja laitan takaisin. Siis useimmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 19:27

Ei kännyköitä kannata korjata, akun hinnalla saa uuden, täälläpäin Nokia 3120 classic maksoi kaupassa vaan 9 euroa, on kamerat, radiot sun muut hienoudet mukana. Ostin tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 20:07

Itselläni on 2½ vuotta vanha Nokian peruskänny. Ei siis radiota, kameraa eikä juuri muutakaan toimintaa. Maksoi maltaita silloin, 59€. Täällä kun ei ikinä ole mitään tarjouksia. Ihan pelottaa seuraavan ostaminen, kun alkaa akku olla huonossa hapessa. Taas pitää repiä jostain isot rahat, jotta saa uuden puhelimen.
Yritä PateT löytää joku hyvä tarjous, kuten miumaumikko on löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 15:56

ei kannata ostaa mitää halpaa "hyvää kännykkää" jos oikeesti haluat kuvata ja kuunnella musiikkia on kännyyn sijoitettavavähintää 500€

mutta jos on jo kamera ja stereot niin suosittelen jotain 40 euron puhelinta