Vaihteletko salasanoja/tunnuksia eri paikoissa vai pidätkö samaa lemmikin,rakkaan tai muuta tunnusta?

Avainsanat: salasanan vaihto salasanojen kalastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2009 - 09:18

En kerro jos vaikka joku liiga käy täällä urkkimassa tietoja.

Kysyjän kommentti

Right on chumba,eikä vara venettä kaada!t.Liigalainen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 14:47

Joskus tulee vaihdettua, mutta en koskaan käytä rakkaiden enkä lemmikkien tunnuksia. Salasanani ovat niin vaikeita, että ei niitä voi avata kovin helposti kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:48

Töissä kone vaatii vaihtamaan salasanan puolivuosittain, muuten en niitä juuri vaihtele. Eri paikkoihin kuitenkin eri salasanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:49

aika ykstotiset muistisäännöt mulla ja salasanat sen mukaan, välttelen vaihtamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 14:49

Samoissa olen pysytellyt. On sen verran hatara tuo muisti, että se muistaa vain sen minkä sinne olen työllä ja tuskalla saanut menemään. Uudet salasanat ja tunnusluvut unohtuisivat ja tarjoaisin taatusti useimmiten sitä vanhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:57

eihän sitä jestas senttäs uskalla mennä vaihtamaan, kun en muista tätä yhtäkään mitä olen käyttänyt ijät ajat ...jotta en vaihtele , vaikka kyllähän ne pitäis , tiedetään tiedetään...mut ei uskalla ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:12

Kyllä välillä tulee vaihdettua...mutta vaikeita..toivottavasti itse muistaa..ne..kun vaihtaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:48

Mulla oli töissä kirjanpidossa,palkoissa,pankkijutuissa 10 vuotta samat salasanat.Siis jokaisessa tietty eri ihmisen nimi. Sitten muutin ne takaperin ja nyt ne on ollut 15 vuotta samat. Nyt kun ohjelmat vaihtuu vaihdan salasanatkin! Kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 19:11

Pitää välillä vaihtaa.Valitettavasti noita salasanoja on niin paljon korteissa, puhelimessa, tietokoneissa. Ainakin kortti voisi olla ladattava niin ei tarvisi niin montaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 20:13

Kyllä olen noissa samoissa pysynyt kun ei ole mitään niin ihmeellistä salattavaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:08

ennen oli kaikissa sama, mutta vähänn aikaan sit vaihdoin ja laitoin erit

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:19

vaihtelen aina varemuuden vuoksi välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:38

Kyllä minä käytän lemmikkien nimiä ainakin joskus.