Onko opettaja ihminen?

www.iltalehti.fi/uutiset/200...1_uu.shtml
Kaikki varmaan tekevät koko työuransa töppäämättä kertaakaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 14:38

Aika ankara tuomio,olis pitänyt keskustella ja neuvotella hoitoon ohjauksesta yms.asiaan kuuluvaa,varmaan on lieventäviä asianhaaroja.Mitähän lapsosille on selitetty?
Opettaja on ihminen niinkuin me muutkin,vaikka pidetään esimerkkinä yhteiskunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 14:33

Siinähän se on kuin tavallinenkin kuolevainen. Sammahtelee niitä kirkonmiehiäkin varmasti silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:40

Ihminen tottakai,
mutta töppäyksistä täytyy myös maksaa tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 14:45

Kansan kynttilälle ei suvaita näköjään samaa mitä muille. Ei saa sammua. Pitää ikuisesti palaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:46

aika anteeksiantamatonta käytöstä (esimerkkiä lapsille), on vaan hommia joihin kertakaikkiaan ei voi olla muuta kuin 0-toleranssi viinan kanssa lutraamisen suhteen

tuosta tapauksesta ei nyt taustoja tiedä ollenkaan, mutta jos se oli ensimmäinen töppä 28 v uralla, niin luulisi kunnalla jo olevan velvotteitakin pikkasen muihunkin toimenpiteisiin kuin erottamiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:49

Ihminen se opettajakin ja selvinpäin on hänen niinkuin kaikkien muidenkin töissään oltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:53

kyllähän on ihminen , mutta ei sitä kylläkään sais sammua kesken opetuksen , mutta ei saa myöskään saa missään muussakaan ammatissa , niin vaan tapahtuu , ammatissa , kuin ammatissa , jotta ois hyvä , jos ois viinalukot jokaisen työpaikan ovissa , sisään vaan raittiina , tämä ois ainakin pakollinen jokaiselle joka kuljettaa ihmisiä tavalla tai toisella ... pitäis olla ehdoton tuo lukkoon puhaltaminen , eihän ole aikaakaan, kun finnairin lentäjä kärähti, koulutaksin kuski narahti ja lukematon kasa muitakin kännisiä ammatinharjoittajia......mut meitin yhteiskunnassa vain rattijuopojen päätä silitetään, kuin muitakin rikollisia suositaan... laki kun vaan on sellainen , jotta rikokset ne kannattaa täällä suomen kamaralla ... tiukempi kuri joka paikkaan , jo pienenmästäkin rikkeestä julmatut rangaistukset ja ukaasit , niin eikös ihmiset alkais ottamaan vastuuta teostaan ..tämä vain toive ajattelua .... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 16:29

Opettaja on siinä ihminen kuin oppilaskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 07.10.2009 - 16:43

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:15

Mits luulet sitten opettajien olevan..kyllähän ne ihmisiä todellakin on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 17:34

Ennen oli opettajilla auktoriteettia vähän liikaakin vuonna-69 poltin tupakkia viikonloppuna ja ope oli nähnyt.Maanantaina sain häneltä korvatillikan jossa räjähti koko tärykalvo pois ja pari tuntia nurkassa.30v myöhemmin oli pakko mennä korjauttamaan korva leikkauksella kun monta kertaa vuodessa tulehtui.Eipä tänä päivänä taitaisi ilman käräjiä selvitä.En ole katkera ja kyllä siihen aikaan vielä toteltiin opettajia.Nykyään monet opettajat pelkää oppilaitaan ja eivät saa mitään kuria aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:17

Tuskinpa opettajaa voidaan eläimeksikään luokitella. Kyllä meillä 60-luvulla kansakoulussa johtaja opettaja oli usen melko seipäässä.meni lopuksi kyllä aivan geguksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:29

Pahimmista oppilaista voi tulla parhaita opettajia.
Uskaltaako kysyjä (murkku?) heittää ensimmäisen kiven?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:53

Mitä suurimmassa määrin opettajat tekevät tosi arvokasta työtä. Ja kuten olemme huomanneet he ovat tavallisia ihmisiä. Heidän mokansa vaan leviää kuin kulovalkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 00:10

ihan oikein, että sai potkut.. mut toi ei kauheen yleistä ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.10.2009 - 01:20

Kyllä on ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:38

Opettaja on ihminen siinä missä me muutkin. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 13:36

Kyllä opettaja on ihmien työtään hän tekee siinä mitä muutkin ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 08:59

Työpaikalla on nollatoleranssi. On ammatteja joissa humalatilaa ei voida sallia lainkaan eli potkut tulee heti.