montako facebook-kaveria teillä on? itelä on 400, tosin oikees elämäs ei oo montaa kaveria mutta tunnnen itseni tärkeäksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 10:55

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 07.10.2009 - 00:10

Kauhian koskettava kysymys.. :)
En käytä facebookkia, mutta meinaan kyllä rekisteröityä sinne kunhan fiilinki iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 06:37

Kolme nuorta pyysi mua äskettäin sähköpostiositteeni kautta facebook-kaverikseen.Itse en ole pyytänyt ketään ainakaan toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:02

Facebook tunnus on nykyään ja 88 kaveria löytyypi, kaikki ovat kyllä ihan kavereita, edes puolututtuja en ole hyväksynyt, jotenkin tuntuu niin tyhmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:23

En muista, joitakin kymmeniä. En mä ihan vieraita ota kamuikseni... oikeat ystäväni saa mut tuntemaan itseni tärkeäksi :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:42

Kyllä minulla jotain 40 kaveria täällä on.Mutta kaikki eivät pidä yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:02

oisiskos jottain 50 , ja kaik tuttui ... oikeeskin elämäs minulla on paljon kamuja , joiden kanssa olen tekemisissä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 10:33

Ei ole yhtään ja tuskin tulee toistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:40

119 tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.10.2009 - 11:30

Ennen kuin läksin f-bookista pois kokonaan oli jotain kymmenkunta. Kaikki oikeita tuttuja tai sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:50

Mulla on viisi, harkitsen tarkkaan ketä otan kaverikseni. Pääsiskös ssatun kaveris, saattaisi olla mielenkiintoinen nuori nainen ajatukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 12:14

pari likkaa on pyytänyt minut FB kavereikseen, itse en ketään, enkä myöskään ole ollut millään tavalla aktiivinen sillä saralla, siitäköhän johtuu etten tunne itseäni tärkeäksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 12:56

Mulla on vaan realitylife-friends,mutta ei myöskään itsenitärkeäksituntemisen-toiveita.Rakastan mun ystäviäni ja tunnen heidänkin kiintymyksen minuun,mutta enpäs luettele määrää,ei satoja kuiteskaan B-)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:51

Ei yhtään enkä ole siellä itsekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:49

Tällä hetkellä kolme ja tuttuja hekin. En ymmärrä kavereiden hamstrausta, onko joku kilpailu menossa? Kaveruutta on se, että todella pidetään yhteyttä ja se ei todellakaan satojen kanssa onnistu.

Lisätty: 07.10.2009 - 15:50

Taitaa tässäkin tapauksessa toimia se nykyisyyden laki: MULLE KAIKKI HETI !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 18:30

parisenkymmentä.Sisaruksia, lapsia,miniöitä,entisiä lastenhoitajia. Näin tiedämme mitä kullekin kuuluu eikä välttämättä tarvii joka päivä soitella. Välimatkatkin on pitkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 22:54

No olihan muilkii vaa muutama ystävä,luulin jo olevani ainut jolla on vaa pari ystävää.Heitä on 6 joista 4 kirjekavereitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 18:28

Minulla 27 kaveria. Ne ovat sukulaisii tai muita kavereita oikeessakin elämässä. Olen löytäny paljon vanhoja koulukavereita, lapsuuden kavereita jne.. Mutta en ole pyytäny niitä kaveriks enkä ottaisi, koska jos ne kävelis vastaa kadulla, en jäisi jutteleen oikeassakaan elämässä!! Joten en aio kerätä niitä naamaraamatun sivuillekkaan vain sen takia että olis iso numero kavereiden kohdalla.