Kun menet kyykkyyn, naksuuko polvesi. Mun polvista kuuluu rapisevan paperin ääni?

no menitkö kyykkyyn?

Avainsanat: voimistelu nivelet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 22:17

en mennyt mutta tiedän, ettei naksu.. hmm aika ikävää,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 22:10

en mennyt kyykkyyn, mutta nuo polvet narisee , kuin vanhat ladonovet , jotka ovat pahasti saranoiltaan ruosteessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 22:17

Piti ihan kokeilla - ei napsu eikä rapise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 22:20

Eivät naksu eivätkä rapise, mutta toinen on niin kipeä, että vältän kyykkyyn menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 22:59

Kyllä on ollut melkoinen pauke jo vuosia

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 07.10.2009 - 00:12

Ylösmennessä naksuu hiukan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 06:32

Ei naksu eikä napsu meikäläisen polvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:02

kyllä naksuu ja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 08:03

On jo pitemmään aikaa naksunut ja paukkunut, välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:44

ei naksu polvet mutta sattuu vähäsen. joskus kyllä ruske kuuluu rappuja kiivetessä ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:52

Kokeilin justiinsa tuota kyykkyyn menoa. Polvista ei kuulunut mitään, mutta jostain kyllä joku paukkui...;=))

Lisätty: 08.10.2009 - 07:55

PateT on ihan oikeassa, hyvä että paukkeen syy selvisi. Kun tarkemmin muistelen tuota polvien testitilannetta, niin olin aikaisemmin syönyt muutaman litran hapankaalikeittoa. Ilmankos ihmettelinkin, että miten on mahdollista, että polvistani sen paukkeen lisäksi lähtee myös niin jyrkkä haju,,,,!
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2009 - 10:31

Mahdoton ryske ja pauke käy välillä. Toisesta polvesta on rusto kulunut pois ja se meinaa metelöidä aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:42

Toinen polvi (en nyt jaksa muistaa kumpi) naksuu toisinaan aika pelottavan kuuloisesti, yritän välttää sen naksuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 12:59

Matveille,oletko syönyt kaaliruokia B-);perästä kuuluu...
Suosittelen ainamarinalle kaikenmaailman kalaöljykapseleita,mulla ei polvet naksu eikä napise,uskon sisäiseen öljynvaihtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:01

kymmenkunta vuotta sitten oli vähän sellaista vikaa,
2 000 km / kesä polkupyörällä ja paukkumiset loppuivat tykkänään,
( kellä tämä lääke toimii, riippuu tietysti siitä mikä on paukkumisen varsinainen syy)

- en mennyt nyt kyykkyyn, ei tarvitse, muahan kyykytettään päivittäin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:10

joo paukku ja naksuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:53

No kun en pääse kyykkyyn.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 09:11

Syö inkivääriä auttaa niveliin.
Itse popsin sitä päivittäin ja ei pauku polvet.