Kotosalla ollessasi istutko mieluummin hämärässä ja onko valot poissa niistä huoneista missä ei juuri sillä hetkellä olla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 20:34

eiku valot päällä.. ja useimmiten on melkein joka huoneessa valot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 20:37

Mulla on kyllä yleensä melko hämyt huoneet, kun olen kotosalla. Pieniä kohdevaloja tykkään pitää ja tietty siellä täällä muutama kynttilä. Yleensä liesituulettimessä pieni valo ja keittiössä ja sitte olkkarissa lattiavalaisimessa on valot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 20:56

Joka huoneessa palaa jonkinlainen seinävalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:09

Hämärä tyyppi olen. Nyt pimeiden syksy iltojen tultua tykkään poltella kynttilöitä.
Nytkin valoa antaa vain takkatuli ja tämä tietsikan näyttö =)
Hämärässä näytämme kaikki yhtä kauniilta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 21:27

Valaistus on aina siellä missä minäkin. Ja olen yleensä täällä olkkarissa. En polta turhia valoja, paitsi jos sattuu unohtumaan joskus, esim. köökkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:44

Pyrin sammuttelemaan valoja, jotka ovat turhaan päällä. Enemmän suosin kohdevaloja - ja kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:46

Mieluimmin ilman valoja, huoneessa missä oon jokin pieni valo, hämärässä tykkään olla iltasella, luonnon valoja, kynttilöitä..

www.youtube.com/watch?v=NJzKppcIUzw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 22:05

Ei liikaa valoja. Tilanteen ja tunnelman mukaan. Useimmiten mahdollisimman hämärää.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 07.10.2009 - 00:19

Mieluusti pitäisin valoja päällä, mutta sähköä säästääkseni pidän valoja vain huoneissa joissa olen. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:04

valot on yleensä päällä, ainakin yövalo,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:53

Sammuttelen pojan perässä valoja huoneista joissa ei olla. Tykkään olla kynttilän valossa, mutta kun luen niin pitää olla kunnon valot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:00

En koskaan jätä valoja päälle huoneisiin missä en ole.Se on aivan turhaa sähkön kulutusta ,ainakin minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:17

Hämärässä kaikki kissat ovat harmaita;mä olen kanssa luonnonvalon ystävä,mutta kynttilöitä en arvaa polttaa paljon,tämä on puutalo ja hiukan hysteerinen kun olen tulen suhteen.Kohdevalot on parempia kuin iso valo,olenkin poistanut ns.kattokruunun(siivousvalo)"salin"puolelta,keittiöön haluaisin valon tulevan pöydän päälle...pieni ongelma,enkä koko köökkiin.Liesituulettimessa ihan kiva valo,joka riittää iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:57

Pimeät työt pimeässä,valolla valohommat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:41

Minä tykkään pitää pöytävaloja ainakin siinä huoneessa, jossa olen.Meillä on vaan tämä sähkövahti, joka kulkee perässä sammuttamassa valot va tietenkin fiiliksen.