Onko tullut kutsu linnanjuhliin.

Odottelen viel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 20:41

Sitähän tässä odotellaan. Taitaisi kyllä tulla pukuongelmia, laahuksen kanssa vai ilman?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 20:32

tietty !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 20:55

On se viimevuotinenkin käyttämättä kun en kiireiltäni ehtinyt. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 21:23

Taidan ehtiä kuolla ennen kuin se kutsu minut tavoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:38

Ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:39

Tänä(kin) vuonna on varmaan posteljooni hutiloinut, kun ei ole kutsua tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:45

Ai onkos ne jo lähetetty ? Ei kai meitä nyt vielä pakoteta päättämään, missä seurassa itsenäisyyttämme haluamme viettää. Minä ainakin aion valita tarkkan seurani, eikä minua kannata tulla kenenkään lahjomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 23:07

On varmaankin, mutta minut on unohdettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:04

eipä olke tullut ei,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 08:54

Ei ole ja toivon mukaan ei tulekaan.
Kerran tuli, pressa oli toinen silloin... onneksi. Ei kutsuja vielä ole kyllä kenellekään lähetetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:01

Ei ole tullut,mutta tuskin menisinkään niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:46

Ehkä jollekin, mutta ei minulle.
Harmi.
No en olisi kyllä mennytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:43

Ei vielä, mutta voipi tulla. Siksi kysynkin jo nyt ennakolta. Onko osallistuminen Linnan juhliin työmatka, ja maksaako valtio tai lääninhallitus myös virkamiesten puolisoiden juhlamatkan?

Lääninhallituksesta on yritetty vaikuttaa muun muassa valtiontalouden tarkastusviraston kautta käytäntöjen selkiyttämiseksi, mutta turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:20

Siinäpä sulla OPOY pulmaa ratkottavaksi,nyt kun syynätään joka sentti kuluista,hyvä niin.Postia ei ole mulle tullut kutsuksi saakka,ihan varmaan menisin,mites kustantaako ne partnerin kyydityksenkin kekkereihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:21

Tottakai! Sisälle en mene, mutta kokoonnumme ulkopuolelle.