Hei kaikki!Miten teillä menee?

Moi! En ole käynyt Napsussa pitään aikaan. Aattelin käydä katsomassa teitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 17:35

kiva kun tulit kalkkiksia moikkaamaan,
iha kivasti menee edelleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 17:40

Minulla menee kivasti ja toivon että sinullakin

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/lisa...aid=166073

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:54

suht koht normaalisti sujuu.On töitä ja vapaa-aikaa mukavassa suhteessa. Luonto on tosi kaunis ja ystäviäkin löytyy :) Terveyskin on tänään mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 06.10.2009 - 17:56

Morjens, mukavasti menee =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 17:58

Heippa koira. Mukavaa kun muistat meitä vanhuksiakin joskus. Luulinkin jo että olet kokonaan lähtenyt nuoremmille foorumeille. Hyvin menee. Lenkkeilen ulkona päivällä ja Napsuilen illalla. Ja kaikkea muutakin tekemistä on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:16

Paljon on töitä tälle viikolle..kun kohta loma häämöttää..Turkissa..2 viikoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 18:29

No hei. Kiva että tulit meitäkin moikkaamaan. Kivasti menee ja ensi viikolla tulee pojantyttäreni mummin luo lomalle. Mukavaa syyslomaa sinullekin sitten kun se koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:35

moikka. ihan hyvin menee kiitos kysymästä. vähän väsyttää .. mut onneksi kohta loppuu koeviikko ja sit ei tarvii vähään aikaan lukea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:40

Moit! Aina vois mennä huonomminkin, eller hur? Mukavaa sateisen synkeetä lokakuun iltaa sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:49

Ihan mukavasti menee, olin vähän haravoimassa pihalla tänään kun oli mukava ilma, mukava kun sinusta taas kuuluu, toivottavasti koulu on hyvin alkanut sinulla ja touhua riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:57

hepati heissan .. olipas ylläri nähdä sinut täällä piitkäästää aikaa... sinulla ollut sitten kiirusta , no minä voin nyt aika hyvin, otto ja onnikin voi.. saivat elänlääkäriltä matolääkkeet ei ainakaan matoset kiusi heitä, itse aloin jumpalla käymään ja tykkään oikein paljon, mitä sinä harastat nykyisin koulun lomassa .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:51

Hau, hau koira! Keskiviikkona menen hoitamaan ihan pientä koiranpentua päivällä. Silloin sen kotona ei ole ketään. Menen sen seuraksi, ettei se pelkää uudessa kodissaan.

Lähteet:
uusi pieni koiranpentu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:22

kohta syön pannukakkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:07

iihan hyvin menee, tällä hetkellä pientä väsymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 08:42

"Koirat" on aina kivoja, tervetuloa mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:08

No eipä ihmeempiä. Nyt hiljaista lapset ovat koulussa.Joo minäkin tykkään koirista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:29

Mukava , kun pääsit käymään.