Tunnetko ketää Hinttiä / Lespoa

Minun lapsuudessani kaverini osottauitui hintiksi. Nyt 52 vuotta sitten hän on minun paras kaverini, JA rakastamme toisiamme, emme rakastele.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 15:33

ei nyt varsinaisia kavereita, mutta tuntemieni henkilöiden joukossa useitakin 'kaapista tulleita' , ihmisiä siinä kuin muutkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 15:47

Tunnen kyllä parit kumpaakin ja oikein ovat mukavia ihmisiä ja miksipä eivät olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 15:49

Tunnen yhden homoparin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 15:56

Vain julkisuudesta tuttuja. Lähipiiriini eikä kaveripiiriini kuulu ketään. Tai eivät ainakaan ole kaapista ulostulleita. Voin siis sanoa, etten tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:10

Lähipiiriini kuuluu eräs ilmeisesti vähemmistöseksuuaalisuuntautunut mieshenkilö, jonka kanssa olemme tosi hyvissä väleissä. En ole suunnitellut seksisuhdetta hänen kanssaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 06.10.2009 - 17:14

Kaveripiirissäni on useita lesboja sekä homoja..
Myös bi seksuaalit taitaa olla kovassa kasvussa.

Suhtaudun heihin ihan normaalisti.

Lisätty: 06.10.2009 - 17:14

Voisi muuten ruveta homoksi niin pääsisi helpommin BB taloon. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:23

yhdessä vaiheessa pomoni tuli ulos kaapista, hetken tilanne oli vähän hämmentävä, mutta hyvin sujunut yhteistyö jatkui häiriöttä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:40

Kyllä vaan. Ihan noramaaleja ihmisiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:50

Tunnen muutamia kumpaakin puolta. Kyllä he ovat ihan asiallisia eivätkä itseään mainosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:59

No,me heterot aletaan olla kohta vähemmistö...maailma on muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:15

Ystävä piirissä ei ole..mutta ulkonäöltä kyllä tiedän kumpiakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:38

ei just nyt tuu mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:53

Naapurissa asui muutama vuosi sitten leppäkerttupariskunta. Tosi mukavia ihmisiä.
Eivät tosin ymmärtäneet, kun eka vuonna tässä asuessani toivottelin hyvää äitienpäivää. En mennyt korjaamaan tilannetta jälkeenpäin, kun ajattelin sopan vain sakeutuvan. En näet tiennyt silloin, kun toivottelin, että olivat leppiksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:54

Tunnen sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:34

minun ystäväni joka on naispuoleinen ja jolla on tytär , niin hän sai vävytytön , kun tämä tyttär nai toisen tytön.... onkos se sit noin, mutta ei minua heidän suhteensa haittaa , eikä ystäväänikään, kehuu sitä tyttöä oikein mukavaksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:42

Tunnen kyllä .. Aivan samanlaisia eläjiä olemme kaikki. !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:35

Kyllä tunnen. Kaikin tavoin mukavia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 23:39

En tunne mutta tiedän.Jokainen eläköön tavallaan, ei ole minun tehtäväni arvostella

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:09

kyllä, pari homoa on kaveripiirissä ja vielä enemmän lesboja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 09:55

En tunne (tietääkseni).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:49

Tunnen yhden lesbon, entinen kuorokaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:35

Monia ystäviä on sekäettä-leirissä,ei mitään ihmeellistä tai ihmeteltävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:01

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:30

Tunnen. Sekä että. Mukavia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:40

Yhtään homoa en tunne, mutta lespoja tunnen muutamankin varsin hyvinkin. ^^