Oletko RAKASTUNUT ?

Osaatko sanoa, jos et niin soita niin kuin minäkin. !5 vuotta yhdessä.

www.youtube.com/watch?v=rv7uvRp9LrA

Lisätty: 06.10.2009 - 15:05

hurjatta valisti kysymystäni rakastuminen on helppoa, mutta rakastaminen jo paljon vaikeampaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 14:57

Minä olen ollut rakastunut yhteen mieheen jo yli 35 vuotta, on oltu naimisissa hänen kanssaan ja vanhin lapsemme on 34 vuotias ja matkamme yhdessä jatkuu vieläkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 15:00

Rakastuminen ja rakastaminen ovat vähän eri asioita. Rakastunut on äskettäin räkastunut, rakastaminen vaatii pidempiaikaista suhdetta. Olen sitä mieltä, että rakastuminen on helppoa, mutta rakastaminen jo paljon vaikeampaa. Olen ollut useasti rakastunut, mutta rakastanut kuitenkin pitkiä aikoja. Rakkaus ei kuole vaikka toinen kuolisi, ja rakkaus voi olla myös pelkästään yksipuolista rakastamaista, vailla vastarakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:06

olen rakastunut samaan mieheeni uudelleen monasti...kuin nuorukaisena ja se tunne on mahtavaa...rakastanut häntä olen myöskin koht puoliin kolkut vuotta....ja sekin tunne on mahtavan ihanaa onnen tunnetta.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:14

Nämä ainaskin ovat.
www.riemurasia.net/jylppy/me...;suurennos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:18

kaveri tapasi vastata tuohon kysymykseen : "aina tarpeen tullen"

itse olen vähän ykstotisemmalla linjalla : olen, kroonisesti viimeiset viisikymmentä vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 15:28

En ole rakastunut, enkä rakasta, jos miestä tarkoitat, koska sellaista ei ole. Lastani tietenkin rakastan ja hänen lapsiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 15:48

Rakkaus on ikuista, kohteet vain vaihtelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 06.10.2009 - 17:15

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:27

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 17:30

parasta olla, se tekee hyvää kroppalle ja sielulle

.... rakkautta ikä kaikki ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:00

Rakastuin vuonna 1975 ihanaan mieheen ja tuo rakkaus on vuosien aikana vaan lisääntynyt. Avioliitossa olen elänyt 30 vuotta, tosin eri miehen kanssa. Rakkautta on monenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:03

Heh heh...enpä vastaakaakaan kun on niin huvittavia nuo edelliset.....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:18

En tiedä muuta ..että olen ainakin ihastunnu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:38

en mä ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:31

En ole. Rakkaus on ikuista - kohdetta ei vain löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:11

En ole tällä hetkellä rakastunut, oispa ees ihastunut;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:16

Olen rakastunut ja rakastanut yhtä ihmistä joka ei mua jätä eikä petä, se olen MINÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:44

Kyllä olen. Rakkaudenhan voi löytää monella tavalla omasta kumppanista aina uudestaan ja uudestaan :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 21:55

Rakastun omaan mieheeni aina vaan uudestaan ja uudestaan - vaikka kai kyse on nykyään jo enemmän rakastamisesta kuin rakastumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.10.2009 - 07:09

en varsinaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:50

Ei tätä nyt ihan rakkaudeksi voi sanoa mutta sinne päin...
Eiköhän tuo tuosta vielä jonain päivänä rakkaudeksi kehity :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:01

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2009 - 11:46

Enpä taida olla: en ole. - ja vähän "eppäilen" voiko tässä iässä enään liiemmin rakastuakaan.
Taitaa olla nuorempien juttuja se.
Ainakin ajatus rakastumisesta tuntuu perin vaivalloiselta - ei sitä enään jaksa tutustua ja sitä alituista liehittelyä ja teerenpeliä.