Miksi niin monessa Tv ohjelmassa pitää olla homoja? Onko nykyään homokiintiö? Oletteko panneet saman merkille?

Siis en nyt todellakaan lietso mitään homofobioita täällä. Mutta homppelit on jo liikaa esillä. Tämä varmaan on jonkinlaista "siedätyshoitoa."
Uskon kuitenkin, että se on aika marginaalinen ryhmä , vai onko joka 7. napsulainen niitä?
Miksi ne pitää nostaa jalustalle?

Avainsanat: homot tv:ssä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 12:48

Aihe on ollut "pop" jo pitkään, monessa elokuvassa on homoteema... en tiedä miksi. Pari vuotta sitten julkistetttiin tieto että Helsinki on Euroopan johtava homokaupunki! Kait sitten on.... ja liittyy jotenkin joitain vuosia sitten voimaan tulleeseen parisuhdelakiin (meillä Suomessa siis).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 12:35

Olen "homo" pojan lapsuuden kaveri, aikoinaan oli suuri katastrofi. Nykyään on niin että ne tungetaan väkisin joka väliin. Syy että ilman heitä ohjelma / Keskustelu olisi rasismia Ps. Olemme hyviä kavereita lapsuuden kaverini kanssa. Ei miestä kummempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 13:13

Koska niitä homppeleita on niin paljon, niin joka ohjelmaan riittää niitäkin. Minun puolestani saavat olla. Ei niistä sen kummempaa numeroa tarvitse tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:20

Totta, mutta niin on kyllä heteroitakin ihan mielettömän monessa tv ohjelmassa, miksiköhän näin, miksei tasavertaisesti sitten puolet ja puolet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:24

joo kyllä niitä nykyään on tosi paljon,siis homoja. Mistä sitä tietää tiellä vastaan tulijoista kuka niistäkin voi olla homo. joo tv:ssä niitä näytti eilenkin olevan ohjelmassa eli Ville Myllyrinne oli sen yhden toisen miehen kanssa homo joka oli muka lääkärinä siinä ohjelmassa. Joo ei silleen haittaa minua jos haluaa olla homo niin olkoot vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:58

luulen että näillä homoilla ohjelmissa on tarkoituksena saada ohjelmalle lisää katsojia. ohjelman tekijät ilmeisesti ajattelevat että kun ihminen kuulee että ohjelmassa on homo niin he alkavat heti katsomaan sitä koska eivät ole homoa ennen nähnyt. onneksi ei ole tv tä niin ei tarvitse katsella mitään suomen homo sarjoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 14:29

Ovat tainneet tulla kaapeista ulos ja on ryntäystä nyt tuoda tämä julki, en minä heitä mitenkään tuomitse mutta kyllä minä silmäni kiinni laitan kun 2 miestä alkaa toisiaan hipeltämään tai vaihdan kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 15:25

Onhan niitä tyttöparejakin samalla tavalla. Homot ja lespot ovat jo yleistyneet, että ovat ihan arkipäivää. On hyvä ettei heitä pidetä piilossa vaan otetaan jo sarjoihinkin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 16:12

Olen pannut merkille.Onneksi voi kääntää kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 18:43

en ole kyllä huomannut mitään..