Napsulaiset säilyttävät tureen Ruisleivän.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/21628

Kaappi / Leipälaatikko 7 / 17
Jääkaapi 5 / 17
Pakastin 4 / 17
Ei tiedä ei osaa sanoa 1 / 17
Nyt kysyisin minne laitan tuoreen Ruis leivän ? PERUSTELUT

Lisätty: 06.10.2009 - 13:02

Mitähän ruuan asian tuntia sanoisi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 15:22

Jos on iso leipä niin paloittele sopiviin annoksiin ja laita pakkaseen. Sieltä sitten pussi pöydälle sulamaan kun on tarvetta. Näin minä teen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 12:33

Syö se.
Mitä jää yli laita muovipussiin kaappiin , jos syöt sen piakkoin- siis muutama päivä.
Jos taas varastoit ruokaa, niin sitten vaikka pakastimeen.

Lisätty: 06.10.2009 - 13:15

Jääkaappinko siis oikeastiko?

Lähteet:
www.fazergroup.com/templates...anguage=FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 13:11

Koska kokonaista leipää ei yksinäinen ruokailija voi syödä kerrallaan, on se laitettava jääkaappiin jotta säilyy kauemmin. Tee sinä samoin, jos se ei kerralla mene, kuten ei varmaan mene. Ihme mies olet, jos kokonaisen leivän pystyt syömään samantien pois. Ei sitä huoneen lämmössä voi säilyttää. Tulee sellainen paha maku siihen ja kuivuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:21

Syöt ensin mitä syöt ja sitten loput pakkaseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:26

meillä yleensä syödään melkein heti kun kotiin tuodaan tuore leipä loput kyllä valitettavasti leipälaatikkoon homehtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 15:33

Leipää ei säilytetä jääkaapissa, leivälle aivan liian väärä säilytys lämpötila !
Huoneenlämmössä, paperipss jonka päällä muovipss ( jos pelkää, että leipä kuivaa liiaksi )
Jos et ennätä leipää syödä 2-3 päivässä niin pakasta osa leipää. Pakkasessa leipä säilyy max kuukauden, niin että leivän rakenne säilyy vielä hyvänä.

Lähteet:
leipuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 16:10

tuore ruisleipä syödään hetimiten, jos jotain jää, se säilyy paperipussissa leipälaatikossa kunnes seuraavan kerran huikoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:51

leipälaatikkoon jos jää yli, ei jääkaapiin, kuten matildakin sen jo selkeesti laittoi,mutta myös pakkastin on oiva paikka ja sieltä mikroon , niin on kuin just leivottu höyryävänä ja vain levitepäälle niin ei se muuta juurikaan kaipaa ..... minusta ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:57

Mikä on parempaa kuin ylijäänyt, pakastettu ruisleipä. Ciby laittaa leivän mikroon, minä leivänpaahtimeen. Yhtä kaikki, hyvää on.