Mitä lokakuu toi tulessaan? :)

Minulle se toi pimeät illat ja kymyydenkin ehkä, mutta on se myös tuonnut puhtia jaksaa taas. ^^

Avainsanat: lokakuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 10:18

Kiva että olet saanut puhtia.
Raikaat ilmat ovat mukavia, mutta kylmä tuli jotenkin liian aikaisin.

Lisätty: 06.10.2009 - 17:35

Ruska on nätti, mutta liian kylmä moottoripyörällä ajeluun, en ole siperiantiikeri.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja hauskaa lokakuuta! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2009 - 10:34

Minulle se toi taas työt. Loma loppui eilen ja palasin normaaliarkeen. Se toi pimeät illat, kynttilät lyhtyineen, mutta myös huonot kelit ajella työajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2009 - 11:16

Kylmät ilmat ja lisääntyvän pimeyden. En tykkää yhtään, kun kaipaan lämpöä ja valoisuutta. No kevät tulee aikanaan. Odotan sitä taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 11:27

korisliiga alkoi :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 11:29

Täysi kuu ainakin loimottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 11:59

Sitä pimeää ja kylmää se teettää joka vuosi. Minulle tuli ainakin tomaattien ja porkkanoiden käsittelyä pakkaseen laitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:22

syntymäpäiväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:29

Minulle se toi mukanaan väsymyksen ei jaksa kunnolla tehdä mitään. mutta onneksi kutominen ilalla vielä luonnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 19:56

pääsin jumpat aloitamaan tai toisen jo aloitinkin viimekuussa , mutta on tosi kivaa kuitenkin nähdä jumpassa kivaa populaa ja saa liikua , mutta myöskin huur ..kylmää ja myrkyä , no takassa loimuaa valkea, joka tuo suloista lämpöään...toivon vain , et oispa vielä muutama ihan syyspäivä , et pääsis metsään suppiloille ja rapsuttaan pihaa....lauantaina toivon ilmoja olevan ... täälläpäin..et saan noita piha hommia lopputtelemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 22:17

Jäätä, sadetta, myrskyä ja pimeää...Pakoon lähden ihan pian...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:55

Lunta tänä aamuna!
En tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:59

Tyttären nimipäivän sekä oman syntymäpäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:55

Pääsin taas mieluisen harrastukseni pariin. Kuorolaulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 21:09

Pimeyttä ja koleutta ja märkää keliä - yäk!
Kyllä on karhu sitten viisas eläin kun ymmärtää nukkua tämän kaamoksen ohi:)