Auttavatko luontaistuotteet niinkuin esitteet lupaavat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 23:55

En usko niihin yhtään. Mutta en myöskään voi sanoa varmasti mitään, kun en ole koskaan käyttänyt niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 23:52

ei ainakaan se joku laihdutustuote auttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 00:15

epäilen pahasti, mutta eipä ole omia kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 00:36

En syö, enkä usko niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 08:08

Tuskin kaikki.
Mutta jotkut varmastikin, esim hivenaineet, mutta niitä pitäisi saada monipuolisesta ruuasta.

Jos tuote on ylimainostettu ja lupaa vaikka mitä , silloin se tod. näk. ei aut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.10.2009 - 08:17

En usko niiden enkä meikkien hömpötyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 08:25

Olen joskus jotain kokeillut, mutta ei havaintoja "vaikutuksesta".

Lisätty: 06.10.2009 - 08:45

Sen verran korjausta alkuperäiseen vastaukseeni, että Punariisi kyllä alentaa (ainakin) kokonaiskolesterolia. Saman vaikutuksenhan saa kyllä lääkkeilläkin, jotka eivät tule kyllä paljon kalliimmaksikaan, ainakaan geneeriset lääkkeet.
Muistaakseni samaa "sientä" on Punariisissä sekä joissakin kolesterolilääkkeissä. Ne lääkkeet on vain tutkittu aika tarkasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.10.2009 - 13:23

eivät välttämättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:35

kyllä ainakin mangnesium auttaa ja on minulla luontaistuotteen valmiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 20:20

Riippuu ihan luontaistuotteesta ja valmistajasta/ maahantuojan luotettavuudesta.
Liian paljon on "huuhaata" markkinoilla siinä tuppaa mennä "lapsi pesuveden mukana".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 11:06

Ainakin kaupan hevi osastolla kilohintaan myytävä inkivääri (n.3.15e/kg) auttaa niveliin enemmän kuin 100 kertaa kalliimmat kapselit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:57

Taitaa olla sellainen rahastuskeino.Saahan sitä ihminen uskoa mihin lystää. Itse en osta koskaan mitään luontaistuotteita. Uskon kyllä enemmän laboratoriokokeisiin ja lääkäreihin.