Onko Veikko Huovisen kirjallinen tuotanto kolahtanut? Itse tykkään suorasukaisesta, suomalaisesta meiningistä, ei teeskentelyä!

Avainsanat: kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 19:35

Odotan innolla elokuvaa Havukkaahon ajattelijasta. Minuun on kolahtanut Huovisen kirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 19:50

kyllähän se alkutuotanto tuli hyvinkin tarkkaan tutkittua, sittemmin kiinnostus vähän herpaantui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 20:43

Muistaakseni vain kolme hänen romaaniaan olen lukenut. Ei ihan kauheasti kolahtanut. Mutta tuli ne luetuksi kumminkin. Hamsteri ehkä oli lukemistani kirjoista paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 21:21

Huoviselta on ilmestynyt äänikirjaksikin luettu : "Koirat" tai "Kylän koirat"
Kuuntelin autossa jokin aika sitten.

Tykkään Huovisen tuotannosta kovasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 09:05

Muistan Huovisen ensimmäisenä suomalaisena kirjailijana johon tutustuin kauan sitten. On elämänläheinen kirjoittaja, ansaitsee arvostuksen, omaa filosofisen lähestymistavan asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 12:44

Konsta Pylkkäsen jälkiviisaus.
”Kaikista paras ja imelin viisauven laji on jälkiviisaus, sillä alalla saahaan eniten aikaan. ...