X
Kysytty: 05.10.2009 - 17:54

Osaako kukaan Englantia? Apua :D

Meinaan tilata jenkeistä huppareita joiden takana on tuiki tuntematonta tekstiä, "Adirondack, aok" jne.

Kertoisitteko mitä näissä huppareissa lukee:
i947.photobucket.com/albums/..._900_f.jpg
Edestä:
i947.photobucket.com/albums/..._900_r.jpg

Kiitooss =)

Avainsanat: a&f abercrombie fitch abercrombie & fitch abercrombie and fitch hupparit englanti usa ny new york abercrombie.com

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 18:02

Hmm.. toi fitch taitaapi olla joku merkki, tai hupparin "tekijä" niinsanotusti.
Lake Placid on 2 639 asukkaan kylä Adirondack-vuorilla New Yorkin osavaltiossa Yhdysvaltain koillisosassa. Siellä on pidetty talviolympialaiset kahdesti.
En tiedä halusitko tietää tollasta tietoa

Kysyjän kommentti

Kiitoksia paljon vastauksistasi!
Tilasin molemmat paidat ja hienoja on. =)
Halusin vain tietää millasta tekstiä pidän selässäni.

T. X

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 18:41

Eikö Suomesta löydy jälleen myyjää jonka puoleen kääntyisit ihan omalla murteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:57

ei noita paikannimiä käännetä, saa kelvata ihan semmosenaan vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 22:21

Talvitakki malleja Usasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 12:48

Abercrombie & Fitch on suosittu vaatemerkki jenkeissä.

Siistejä huppareita kyllä. En usko, että Suomessa on jälleenmyyjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 13:57

Tuli mieleen,joku oli ottanut tatuoinnin,jossa kanji-ym.merkkejä,jotka tarkoittivat ruokalistan sanoja.Miksi tilaat jenkeistä?Oletko ottanut huomioon,että saatat joutua maksamaan tullin tai jonkin veronluontoisen maksun yli 45dollarin ostoksesta(mukana lähetyskulut).