Niin Napsulaiset! Terveiset aurinkoiselta Gran Canarialta!! 10.10 alkaa meno taalla voimakkaana ,joten tervetuloa hauskan pitoon

Playa Del Inglesissa on Ale-pub ja yokerho Hell-sinki jossa tulee riittamaan menoa ja suomesta huippu artisteja.
Siella voi tavata minutkin ,aina iltaisin, tai sitte Puerto Ricossa olevassa Pappa Tunturi baarissa. Hauskaa syksya Napsulaiset!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.10.2009 - 10:37

Hyvä,hyvä...
Oletkos käynnyt Mijas Costalla olevassa Ponderosa ravintolassa?
Sen omistavat kaksi lahtelaista maajoukkuetason urheilijaa ja palvelu pelaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 15:48

Kiitos terveisistä, olitkin pitkään teillä tietymättömillä, tervetuloa taas takaisin, et kai sentään joka ilta baariin mene, hauskaa sinulle sinne .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 16:02

Oikein mukavaa kun olet taas kuvioissa. En näillä näkymin ole sinne tulossa, mutta pidä itse hauskaa. Ehkä siellä joku Napsulainen piipahtaa talven mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 16:11

oi miten kivaa kuulla sinusta , jo ihmetelinkin mihen maan rakoseen olet karannut ... kiitokset kutsusta , mutta ei ole meilläkään nyt just ollut etelään suunnitteilla lähteä, enenmin tuonne jäämerenrantaan suunnataan helteitä sit pakoon.. joskus kesäsellä ..mutta muista laittaa kuulumisia ain silloin tällöin kaiken tohinan keskeltä...kaikkea hyvää ja kivaa sinulle sinne kanarialle ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 16:28

Kiitos, kiitos ja kiva nähdä pitkästä aikaa sinuakin täällä sivustolla. Nautihan elämästäsi siellä lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 17:42

Kiitoksia vaan terkuista. Pidäppä hauskaa siellä lämmössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 18:47

Oikein kiva oli kuulla sulkkisesta, kyllähä viime keväänä mainitsi jotain kesän asioista että kesän Tallinnassa lämmössä ja sit taas uudelleen toisenlaiseen lämpöön. Oikein hyviä vointia sinulle
ja pidedään edelleen Napsy yhteyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:05

Voi kun kiva että Suliskin taas mukana napsussa..Voi kun olen manossa Turkkin 16.10..mutta onhan talvea vielä jäljellä..vaikka tulis moikkaamaan sinua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 19:49

missä kysymys ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 22:19

hyvä että olet päässyt kotiutumaan,
tytöt täällä jo kaipailivatkin sinua,
kiva se on saada vahvistusta tähän äijien vähemmistöönkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:55

kkiva kuulla sinusta! voi hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 13:51

Kiva kuulla sinusta ja KIITOS sinulle, aurinko tänään paistaa taas täälläkin mutta ei ole yhtä lämmintä kuin sinulla siellä. Hauskaa jatkoa sinulle sinne aurinkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 14:07

Tervetuloa sulkis takas ja kiitos kutsusta!Katsotaan minne nokka näyttää tulevana vuonna tuohikuussa!!
PS.Eihän aina tarvi olla kysymystä,eihän?