Seuraatteko TV:stä jotain sarjaa tällä hetkellä Joka on meneillään ?Minä seuraan Salkkareita ja muita saksalaisia sarjoja.

Avainsanat: ohjelma mitä seuraatte telvisiosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2009 - 15:13

emmentaali eli emmerdale ,lemmenviemää , akatonmies, karjalankunnailla salkkareita , kotikatua no mitähän vielä, mutta näitäkin silloin tällöin vain, kun satun istumaan telkun ääressä , ei mene elämäni sekaisin, jos en näe jokaista jaksoa , hyvin myöskin pysyn kärryillä vaikka seuraan jotain näistä silloin tällöin vain..kerran tai kaks viikossa esim...

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo olet vähän samalla linjalla kuin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.10.2009 - 14:49

Emmerdale taitaa olla ainoa jota seuraan noista sarjoista. Muita ohjelmia tulee sitten katsottuakin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 15:27

Emmerdale on kuulunut suosikkeihini jo monta vuotta. Nyt sitten vielä Subin "Capri", aivan lälly sarja, mutta maisemat on upeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.10.2009 - 16:24

Montaakin seuraan ja suuri osa on tallennettuna joita sitten katselen putkeen tilaisuuden tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 17:46

Lemmen viemäätä seuraan jonkin verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 18:06

Vähän Kotikatua tulee seurattua kun jaksaa. Empä oikeastaan muuta.
House ei näy tällä hetkellä televisiosta niin katselen dvd:ltä, samoin Pasilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 23:57

sun kysymyksestä tuli sellanen olo, että salkkarit olis myös saksalainen... seuraan salkkareita, kaunareita ja selviytyjiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 10:45

En seuraa säännöllisesti yhtään mitään,
mutta jos sopivasti on telkkari auki niin sanotaan nyt vaikka Vanha Kettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2009 - 15:50

Seuraan 24:ää, Emmerdalea,Amazin Racea,Selviytyjiä,Faktasta kaikkia sairaalajuttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 08:47

Seuraan salkkareita silleen puolella silmällä. Sitten keskittyneesti seuraan Muodin huipulle sarjaa- niitä suomailaisia suunnittelijoita. Mentalistiä katson.. hmm..Ja hauskoja kotivideoita. XD