Mikä on hyvä matkakohde 15 vuotiaille jos on rahaa? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 12.07.2008 - 21:18

Olisikohan 15v vielä hyvä matkustella vanhempien seurassa, tai ainakin porukassa. Tuntuisko huvipuistot liian lapsellisilta? Entä festarit? Minä en 15v viellä päästäisi yksin ainakaan ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2008 - 21:31

Jos ulkomaille haluaa nin jokin järjestetty kielikurssi tai jonkin urheilulajin leiri olisi mielestäni sopiva. Itse olen ollut ensimmäistä kertaa yksin ulkomailla koripalloleirillä, ja silloin turvana oli vastuulliset aikuiset jotka vetivät leiriä ja olivat paikanpäällä järjestämässä erilaisia aktiviteettejä he myös veivät nähtävyyksiä katsomaan. Ihan itsenäisesti en suosittelisi lähteä vielä ulkomaille sillä vaikeuksia saattaa tuottaa majoitukset, sillä niissä itse olen törmännyt vaikeuksiin vielä 19 vuotiaanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2008 - 22:07

Joku järjestetty kielikurssihomma olisi minunkin mielestäni ihan parhaasta päästä aloitusreissuksi tuossa iässä. Kummimukula oli ihan vaan Visbyssä ja kehui kovasti porukoita, fiilistä ja muutenkin taisi olla mieleen. Brittein saarillahan on myös paljon tällaista tarjontaa. Jos itse vielä olisin tuossa vaiheessa, yrittäisin löytää kielikurssireissun Jersey n saarelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 08:09

Olet liian nuori.Mene johonkin porukkaan,esim.kieli-tms.kurssi.