Kuinka kauan olette olleet saman työnantajan palveluksessa yhteen menoon. Ei oma yritys.

Avainsanat: työsuhde.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 23:39

41 vuotta hurahti, nyt askartelen vain omaan piikkiini

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 21:59

25 vuos lähti kesäkuus käyntiin;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 22:03

Olin yli 30v. nista jöin eläkeelle.. Ja vielä teen samaa työyä..............................Jun on niin uíhana antää avt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 22:15

18 vuotta. Enkä päivääkään olisi jaksanut enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 22:20

Seitsemän vuotta on pisin aika minkä olen ollut samassa firmassa. Mutta jos lasketaan fuusiot sun muut systeemit mukaan, niin sitten aika tuplaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 22:45

Tulihan tuota oltua ja työtäkin tehtyä 39v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 22:50

Vieraan palveluksessa 19 v 7 kk ja 12 pv, firma meni konkurssiin . perheyrityksessä 26 vuotta, minä tein vuosia työtä 2 vuoroa ja lapsia 2 , 6 viikkoa oli äitiyslomani pituudet, työvuosia kertyi 32 ja selkäni vammautui mekaanisesti , rankasta työnteosta. Olen nyt ollut 1,5 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä selkäni vammauduttua mekaanisesti, olen 52 vuotta vanha ja raataminen voi ihmisen rampauttaa todella pahasti, minä sairastan Myelomalaciaa rinta ja niskarangan alueella eli osin enää selkäydinkanavaa on jäljellä 50%, ja aiheuttaa monia oireita, tuon aina tämän julki ,älkää hulluna tehkö vuosia paljo työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 22:53

Olisikohan nyt kahdeksan vuotta tullut täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 10:03

17 v 6 kk 18 pv oli yksi työsuhde, sitten vaihdoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 13:15

29 vuotta yhdellä, sitten valtiolla ja lopuksi kunnalla, lisäksi tein mieheni yritykselle talkootyötä ainakin 15 vuotta, siinä kodin hommien ohessa, ilman palkkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 14:54

35 vuotta ja 2 kuukautta saman apteekin palveluksessa. Nyt 1.11.09 tulee vuosi täyteen eläkkeellä, enkä ole kaipaillut takaisin siihen kiireeseen.....Vuosi vuodelta vaaditaan enemmän joustamista,
osaamista ym. palkkapussissa se ei näkynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 20:25

samalla on vaan 4,5vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 17:32

Olin 11 vuotta.
Nyt vapaalla työelämästä perhesyiden takia ja työpaikka jatkossa toiselta alalta.