Satuitteko katsomaan Markku Laamasen esitystä Talent-kilpailussa?

Upea esitys mielestäni

Avainsanat: talent-kilpailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 17:51

Kyllä minä sen esityksen näin ja olin todella yllättynyt miehen hyvästä äänestä, missä on piilossa ollut näin hyvä kyky.

Kysyjän kommentti

Nii...iin. Eiks vaan. Mukava ääni ja mukavanoloinen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 18:03

En katsonut mutta ip-lehtien hehkutuksen vuoksi kävin katsomassa netistä jälkeenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 18:13

Ohi meni koko Talent. Täytyy käydä kurkkaamassa tuolta netistä se esitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:18

Kyllä katsoin. On kaiketi ollut aina hyvä laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:37

Toki ikuinen muusikko osaa laulaa. Ihmiset menee lankaan, mies - verkkarit ja " tuollaisen " näköinen", mikä oli suuri loukkaus - mielestäni. Mutta tässäpä papparaiselta hyvä veto - roudari - muusikko jne. Ei sentään pystymetästä vedetty, vaan narutettu veto. ja paljon virheitä laulussa;)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 20:09

Tulihan tuo nähtyä ja hyvä oli esitys. Virheet joista hellnuk mainitsi johtuivat hänen omien sanojensa mukaan siitä suosioista jonka hän esityksen aikana sai. Häkeltyi ja unohti sanat kuulemma ja lauloi siksi väärin. Ääni oli kuitenkin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 00:14

Katsoin ja olin ensin aika negatiivinen hänen esityksensä suhteen,mutta laulun edettyä olin melkeinpä myytyä miestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:37

katsoin, hyvin veti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:37

Kyllä katsoin tosi hyvä esitys hänellä oli. Hän on meidän paikka kunnalla Jämsässä Musikki kauppias. et tuttu tunnettu henkilö hän on. Toivon hänelle menestystä siinä ohjelmassa.