Oletteko kaalikääryleiden ystävä ? Tein pari pellillistä, täytteenä lihaa ja porkkanaa. Nam !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 15:02

Olin nopeampi sinua..tein koko pellisen..ja oli niin hemmetin hyviä......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 14:31

Kyllä vaan , tarkoituksena on ensi viikolla niitä kääriä oikein urakalla äitini kanssa koko suvulle, joka syksy niitä olemme tehtailleet, ei sitä muutamaa kannata edes tehdä, joka pellillisestä pitää " maistiaisia " heti syödä.Ovat herkkua meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 15:07

näin 'sesonkiaikaan' muutaman kerran herkutellaan, sitten se taas jää odottelemaan seuraavaa satoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 15:12

Huttu hupa, velli viepä, kual kaikista kavalin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 15:53

Voi tykkään kyllä. Saanko tulla teille niitä syömään, kun en itse viitsi tehdä? Kaupasta ostan joskus valmiita, mutta eihän ne ole sellaisia, kuin itse tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 15:57

Pidän kallikääryleistä. Harvemmin tulee tehtyä itselle.

Lisätty: 03.10.2009 - 20:51

Vitsi, kaalikääryleistä siis. Kirotusvihre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 17:05

Kovastikin pidän, mutta ovat niin isotöisiä, etten itseäni varten ala tekemään. Täytyy tyytyä kaupan kääryleisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 17:41

Tosi herkullisia puolukkahillon kera ja nimen omaan kotitekoiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 17:54

kyllä olen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 18:09

Kyllä niitäkin on tullut joskus syötyä, enemmän pidän kuitenkin kaalilaatikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:41

Olen todella ja näin syystalvella tekee kääryleitä mieli. Kun vain osaisi tehdä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 19:06

Tykkään tosi paljon!!
Tekisin jos osaisin - opettelemaan en ole ryhtynyt kun 25% taloudesta vastustaa ajatusta ankarasti - mitäpä siinä sitten taistelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 21:39

kunhan vaan joku pyöräyttelee niin kyllä minulle kelpaa, lisääkin otan jos saan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 10:01

hyviä ovat, olen vain laiska nitä valmistamaan. Lih aa ja riisiä täytteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:38

olen, liian harvoi ntulee vaan syötyä