Onko ulkoilu jäänyt vähemmälle nyt kun on viileämpää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 08:33

Eipä oikeastaan. Viileämpi ilma on melkeinpä mukavampi vaihtoehto ulkoilulle. Voi passata vaatteilla olotilan itselleen sopivaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 08:37

Tällä viikolla tuli reippailtua siellä Rokuan jäkäläkankailla, mutta kummasti täällä kotona lenkkihimo ei ole vielä iskenyt. Odottelen hirvikärpästen katoamista. Syksyllähän on paras aika kävellä koska ei ole liian kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 08:51

Ulkoilu on lisääntynyt,kun työputki on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 10:05

Olen ulkoillut ihan samaan tahtiin. Ei siihen ilmat vaikuta. Mutta kysy samaa asiaa talvella, kun on pakkasta yli kymmenen astetta. Takaan, että vastaukseni on silloin erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 10:11

no vähän joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 10:28

päinvastoin, vähemmän itikoita, mukavampi ulkoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 13:45

Ei minun mielestäni tai ainakaan meidän perheessä "sarabtässämoi"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 14:00

Ei tämän vähemmälle liikunta enää voi jäädä. Ulkona on kyllä jo kylmä, odottelen jo etelän lämpimiä kelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 18:05

Ei tuo viileys vaan se kosteus on pitänyt hieman enemmän tuolla sohvannurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:08

sanon kuiin Valperi että päinvastoin.Ulkona raikas syyssää ja ilma hapekasta eikä tule heti paita märäksi.Suksia en ole vielä ottanut , mutta sauvat on mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 21:48

päin vastoin, nythän siellä vasta oikein viihtyykin,
pysyis vaan tuo tuuli sen verran tolkussaan että sais pidettyä veneen pystyssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 09:55

Ei vaan päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:39

ei oikeastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 14:38

kyllä minulla on jäänyt tosi vähälle liikunta ulkona.