Oletko koskaan käynnyt ennustajalla???

Avainsanat: ennustaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2009 - 08:01

Kyllä on ennustettu ja toteen on käynyt vaikka en silloin oikein uskonut. Sitä ennustettua elämää elän parasta aikaa joten pakko uskoa. Ei maksanut mitään se povaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 02.10.2009 - 21:58

En ole enkä usko moisiin lainkaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 22:21

Olen käynyt ja yllätyin kun mennyt n. 80% nappiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 22:32

Kyllä, vuosia sitten kävin ja nappiin meni. Kuuntelin kun ennustaja sanoi, että poikani on ammattikoulussa ja jättää sen kesken ja muuttaa kauas pois kotoaan. Nauhoitin vielä koko tapahtuman. Todellakin poikani kävi ammattikoulua ja jätti sen kesken. Tentti viimisen vuoden ja muutti helsinkiin töihin isänsä leipiin.
Vajaat 3kk sitten kävin ennustajalla ja kaikki menny just nappiin. Enää 1 asia toteutumatta. Hän ennusti tapahtumat 2 vuoden sisälle. He eivät kysele mitään etukäteen ja en myös kerro mitään itsestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 23:08

Vastaukset on niin ympäri pyöreitä kuin monella kansanparantajalla tai sammakkoennustaja että aina jokin asia osuu nappiin.En ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 23:23

kerran sirkuksessa, haukaa oli kaikilla, eikä kukaan ottanut hommaa vakavasti saati että olisi uskonut koko hommaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 00:48

en ole, en usko tollasiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 02:30

Selvännäkijä osasi lukea ajatukseni. Hän pisti minut maksamaankin etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 07:01

Olen käynyt parikymmentä vuotta sitten.Puhui senhetkisestä elämäntilanteestani "lypsämättä"niin osuvasti, että jos vetäs hatusta, niin vetäs koko rahan edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 09:47

Asuessani nuorena miehenä ulkomailla tapasin/tunsin yhden (nais)ennustajan. Yleisesti ottaen hän pystyi kertomaan ihmisten menneisyydestä kummallisen paljon paikkaansa pitäviä juttuja, ilman mitään kyselyjä.
Minun kohdallani meni tulevaisuuden ennustaminen pieleen. Hän ennusti silloin n. 30 vuotta sitten, että minä tulen menemään naimisiin itseäni vanhemman naisen kanssa, joka on hirvittävän rikas!
No, näin ei (ole) käynyt, menin naimisiin itseäni nuoremman (ja köyhemmän!), mutta kauniin, fiksun ja kivan naisen kanssa. Liitto on on edelleen voimassa.
Muistan ennustajan ennustaneen/varoittaneen, että minun tulee "varoa syvää vettä..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 10:00

Kerran nuorena naikkosena kävin, ja tuntui tietävän elämästäni enemmän kuin itse tiesin sillä hetkellä. Kaikki on toteutunut tarkalleen.. Mistä lie tietonsa saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 14:12

En ole koskaan käynyt, vaikka mieli tekisi. Elämäni on mallillaan, vaikka ennustaja ei sitä olekaan minulle kertonut. Ystävättäreni tilasi minulle 50-vuotislahjaksi horoskoopin, siinä sanotaan , että olen vanha sielu ja älyllinen tasoni ja yleinen lahjakkuuteni on paljon korkeammalla kuin keskivertoihmisten, joten uskon tuohon, ja elän sen mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 17:58

Olen muutamalla elämäni varrella. Asut veden äärellä.... joo-o on meillä kaivo pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:16

On parempi, ettei laita rahoja kaikenmaailman hömppään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 09:56

Ei, se on täyttä humpuukia se.
Sama koskee kansanparantajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:40

en ole käynyt, en usko moisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 12:53

En , enkä aio mennäkään