Kuinka usein uusit silmälasit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 20:12

Kahden vuoden välein yleensä, nyt joudun vaihtamaan kohtapuoliin, eli vuoden kuluttua edellisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 19:33

Tarpeen tullen täällä Suomessa. Lisäksi ostan lasit melkein aina ulkomailla käydessäni. Tällä hetkellä useammat lasit käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 19:35

Noin 2:den vuoden välein..kun näkö heikkenee..taas pitäsi uusia..Minulla on moniteho-lasit..

Lisätty: 02.10.2009 - 19:52

Silmälaseja pitänyt kouluiästä asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 19:36

kahdet olen kerennyt ostamaan, väliä taisi olla neljä vuotta, nyt on edellisestä kerrasta jo kulunut yli viisi

(tarvitsen pelkät lukulasit, kauas katse yltää kuin nuorella pojalla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.10.2009 - 20:03

Ei tarvitse uusia, kun ei tarvitse laseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 20:14

Menin silmälääkäriin ja kerroin etten näe hyvin kauas,hän pyysi ikkunan eteen ja kysyi mikä tuolla taivaalla on.Vastasin että aurinko niin hän sanoi että miten kauas sinun pitäisi öikein nähdä? Tosiassa kyllä sen huomaa kun ikkunat ei enää riitä.Vanhemmuten useimmin,nyt olisi taas aika uusia.Lähelle näkee nykyisin paremmin ilman laseja.Pitänee hankkia kauki - ja lähilasit erikseen kun matalassa kehyksessä tuo moniteho on hiukan hankala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 20:19

vuoden välein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 00:18

sitten kun ei vanhoilla laseilla enää näe. piilareita ostan joka toinen kuukausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 13:11

Käyn tarkastuksessa noin kolme vuoden välein. Tarvitsen tällä hetkellä kolmet silmälasit. Kaukolasitj jotka on myös moniteholasit, lukulasit ja tietokonelasit.