Miten päiväsi on kulunut? Saitko jonkin rästissä olleen tehdyksi vai peräti hyvän työn?

Kategoriassa mikä vaan.

Avainsanat: päivä hyvä työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 16:59

Läksin aamusta 7.30 työkeikoille. Ensinmmäisessä paikassa ihan imurointi ja petivaatteden vaihto. Seuraavassa paikassa oli kaveri mukana...pesimme ikkunat ja matot ulos..ja normaali siivous..3:mas paikka oli ikkunoiden pesu...ja parvekelasit..sitte kyllä väsytti ..kun pääsin kotia..otin reilun tunnin torkot..nyt taas ihan pirteä olo..jos vaikka napsussa olisi illasta...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 16:13

Täällä töissä kyllä riittää aina töitä tehtäväksi :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:18

3 päivää satoi vettä,tänään pääsin kalastamaan koska sade loppui,,pieniä oli kalat tänän noin 0.5 kg,kpl,toivottavasti huomenna ei sada ja kalat suurempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:40

Puolipilovinen päivä, lämmintä +5. Sain vihdoin pakkaseen 20 pikkuista minigrippussillista persiljaa, siitä aina sopiva kerta-annos keittoon talve aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:42

Sain eilen ajan laboratoorioon ja kävin aamulla verikokeissa,se oli itseäni kohtaan hyvä työ,nimittäin eräs asia on minua askarruttanut jo pitempään ja nyt sitten maanantaina asia selviää,ainankin toivon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.10.2009 - 16:56

Kaupassa käydessä, ruokaa tehdessä ja lehtiä lukiessa on tämä päivä vierähtänyt. Ja muistin sentään lähettää kortteja niille joille pitikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:57

No empä ole aikaiseksi saanut paljoa mitään. ihan normaalia minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:03

Noh, en mitään erityistä ole saannut aikaiseksi, mutta silti jotain pientä. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:06

Ihan hyvää työtä tein sijaisena, tein sen ammattitaitoisesti ja kaikkia ohjesääntöjä noudattaen. Vielä pitäisi jaksaa mennä porkkanoita nostamaan, ne tulevat toisille, itse en ehdi niitä niin paljon syömään, ennenkuin jo pilaantuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:09

turhan joutuisasti (ja rattoisasti) rästien kasa senkun kasvoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 18:32

Hukkaan meni tämä ilman mitään mainittavaa asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 20:23

Tuntui kuin suossa ois tarponu töissä, kun omiin töihin ei pahemmin ehtinyt perehtyä, kun paria mahd. tulevaa kollegaa piti opastaa... sit kaupan kautta kotiin ja nyt vain telkun eessä katsastan jääkiekkomatsii ja rentoudun, jot ei sen kummosempaa/ edes rästejä, nooo.... oiskos se hyvä työ sitten ollunna se, kun vein eilen illalla tekemääni ruispuolukkapuuroa työkamuille aamupalaks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 23:59

Kyllä tämän päivän tyorupeamama on tehty.Luultavasti tarpeellista työtä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.10.2009 - 00:43

minä sain siivottua oikein kunnolla viikonloppuna.