Joko teillä on lainmukaiset jätevesiratkaisut mökillä tms tai ainakin suunnitelmat?

Avainsanat: mökki vapaa aika jätevesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 17:44

Siinä rajamailla toistaiseksi kulkee,mutta on asialle yritetty jotain tehdä.Kompostori kotikutoinen kun maksan jätemaksun niin hyödynnän se rahan.Puucee pitäis kehittää kompostoivaksi.Muut vedet soraharju kyllä hoitelee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 12:20

meillä ei ole mökkiä, on vapaa -ajan asunto joka on läpi vuoden käytössä.
Jätevesiasia on kunnossa.Talo on hyväksytty kokoaikaiseen asumiseen, siitä on todistus eli kaikki tarkastukset tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:42

Juokseva vesi mennen tullen kun jaksais juosta.
Mitä mahtaa laki sanoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:52

Moiset laiteet kuulemma MOT ohjelman mukaan täyttä Pa - - - -kaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:03

kyllä on,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 14:08

Eipä ole vielä eikä kukaan ole käynyt siellä komentelemassakaan miten kuuluu juoksuttaa saunan pesuvesiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:16

On vähän vaiheessa nämä meidän rantajätevesiasiat. Saunan vesille ei ole edes suunnitelmaa, talon vedet "imeytetään", mutta likakaivo on ollut jo pari vuotta valmiina, liitokset siihen vain puuttuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:55

Aikoja sitten vesi ja jätevesi asiat olleet kunossa miheni kotimökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:03

veneessä on, saarissa ollessa periaatteessa pitäis vissiin käydä veneessä tarpeillaan, sillä noita ratkaisuja ei kallioluodoille rakennella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 19:47

Kunta on hyväksynyt mökin jätevesisysteemit. Tarkka selvitys saunan ja mökin jätevesien jätevesikaivosta. On mitattu metritarkkudella. Kaikki siis ok. Ja aamen tuli päälle, no hätä.