Hyvää huomenta napsulaiset .... www.youtube.com/watch?v=fdtg...re=related viettäkää se yhtä hauskasti kuin tuo

mitenkäs mieleen painuvasti sen sitten vietätte...? minä yritän tanssia vähän , kuin tuo tipu ...ollaan caravantreffeillä valasrannalla , siellä myöskin yhdistyksen 25 v juhlat , jotta kasariluukkia päälle ja menoksi... :)

tämä voi olla katrgorioista mikä vaan ...

Avainsanat: hauskaa viikonloppua napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 10:50

Aamun piristysruiske. Kiitos cibylle :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 10:55

Huomentapäivää.
Onko tuo tipu siellä Valasrannalla? Lienee nauttinut muutakin, kuin kansalaisluottamusta? Miten itse?
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua sinne Valasrannalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:13

Hyvää huomenta ciby. Muistatko kun kuvasin tämän videon sulla viimeksi käydessäni? Sorry, en malttanut olla laittamatta sitä nettiin esille.

www.youtube.com/watch?v=EEtF5R1h2KE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:35

Sillä oli niin kiire uimaan ettei meinannut löytää merta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:04

Vähän varmaan tulee tänään juhlittua, kaverin neljäkymppiset on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 14:07

Varmaankin olisi tehokasta kinttujen kunnon kohotuksessa. Hieman yksitoikkoinen musiikki saattaa kyllä lamauttaa koko hyppelöinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:11

Oikein hauskaa viikonloppua sinulle sinne Valasrannalle....jos tuolla tyylillä hypit monta tuntia niin onpa suolet solmussa ensi viikon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:01

Oikein mukavaa viikonloppua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:18

melkein olis voinnut luulla että sillä oli kusiaisia housuissa,
paitsi että tuolla ei ole kusiaisia eikä sillä ollut housuja,

(muista varoa kusiaisia siellä valasrannassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:21

Tosi hauska juttu. Kaikki eläinkarkelot puhuttaa.