Onko muita Antti Tuisku-faneja täällä napsu.fi-sivustolla? Kuuntelen juuri uusinta ko. laulajan levyä ja tykkään suuresti.

Idols-mestari

Avainsanat: antti tuisku musiikki idols

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 10:03

kuuntelin sitä sillon ku se voitti sen mutta en enää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 09:58

Itse en tykkää mutta pakko joskus kuunnella, kun pojalla Antin levyjä ja niitä hän toisinaan kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.10.2009 - 10:30

Tykkäsin hänen lauluistaan silloin Idols-kisan aikaan. Mutta jotenkin on jäänyt taka-alalle sen jälkeen. Ei ihmeemmin kolahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:07

mie en ole koskaan tykännyt, varsinkin tämä uudempi tuotanto on.. no joo, ei kovinkaan hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 16:59

Itse en ole fani voi väliilä kyllä silti kuunella hänenkin lauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:14

Kyllä Antti laulaa osaa ja myös esiintyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 02.10.2009 - 21:19

On kyllä Antin uusin plätty hyllyssä, mutta ei erityisemmin mikään biisi iskenyt. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 10:04

Varmaan hyvä laulaja mutta samanlaisia lienee suomessa tuhansia ja maailmalla 100 miljoonaa.