Pystytkö rentoutumaan (ilman viinaa) töiden jälkeen? Kerro miten.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 22:30

Kyllä pystyn..ja oli vasta Tallinnan risteilyllä ja oli hauskaa ilman viinaa..kun oli hyvää seuraa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 22:44

tosta kun veneen päästelee naruista ja hyppää kyytiin, siitä se rentoutuminen alkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 22:55

Jos siihen ei pystyisi, niin tämä maa olisi juoppoja täynnä. Olen aina pystynyt siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 23:15

Pystyn. Ulkoilen, harrastan, käyn autolla uusissa paikoissa, tapaan ystäviä, nautin luonnosta, katson televisiota, teen ruokaa ja nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 23:40

Kerran pystyin ... muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 02:28

Minkä töiden?....en myöskään käytä alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 05:02

Siitä kun töitä sai tehdä on kohta 20 v.
Silloin ensimmäisen laman jälkeen jouduin yrittäjäksi.
Nyt eläkeläisenä olen pärjännyt muutamalla saunakaljalla jo kohta 5 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 08:15

Oikein hyvin. Rentoudun heti, kun pääsen töistä pois ja avaan koti-oven. Ilman viinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 08:17

Tämä Napsu on hyvä rentoutuskonsti. Täällä kun keskittyy vastailemaan kyssäreihin, niin kummasti unohtuu omat asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:02

Kyllä pystyn. Lenkkeilen, käyn uimahallissa, luen, katson telkkaria, puuhastelen lapsen kanssa, kyhnytän kultani kainalossa, teen kotihommia.....kyllä keinoja rentoutumiseen löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:11

silloin työelämmässä oli päivät niin työntouhuiset , et kun kotiin pääsi , niin kaatui punkkaan väsymyksestä, no oli aikoja jolloin työstäkin ehti harrastamaan yhtä sun toista , tai vaan olla ja möllöttää ... lukea katsoa tv, tehdä käsitöitä, olinkin kova tekemään vaatteita , jotta siinä se ilta hurahti koneella ommellessa tai kutimet kädessä... kuten nytkin ... koneella en enään ole kauheasti mitään tehnyt, mutta kutimet ovat aina käden ulottuvissa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:56

Aina.Tottakai.
Luen hyvää kirjaa,katson tv:tä,unelmoin :).. etc. Mielikuvitus on rajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:57

Tottakait pystyn, olen terve. Viinaa en tarvi yhtään mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:16

Minulla ei ole ongelmaa.
Pystyn olemaan ilman, jos haluan. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:00

Höpöttelen lapsen kanssa, luen kirjaa, töllötän telkkua... pystyn :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:03

Muistaakseni en pystynyt kun lopetin työt, jäin sairas eläkeelle 5v sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:08

kyllä, toki, otan päiväunet tai löhöän muuten vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:22

Napsuilen ja otan sitten puikot käteeni. Mikään ei ole sen rentouttavampaa kuin neulominen. Toisapäivänä otin yhden pikkusiiderin. Sen vaikutus kestää pitkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:01

No eipä ihmeemmin. mutta huomenna Meno Nokialle Edenin kylpylään rentoutumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:21

Ilman viinaakin olen ihan rento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 17:39

no ei oikeen