Tunnetko olevasi kuitenkin onnellinen? Elämähän on kuin räsymatto, jossa erilaisia raitoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2009 - 11:58

Kyllä minun mattoni olisi sen näköinen etten lattialleni laittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 22:25

enpä oikeastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:25

kyllä, epäilyksettä,
joka päivästä löytyy jotain hyvää,
ikävimmissäkin jutuista on joku valoinen kantti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:28

Kyllä se onni välillä pilkistää..elämässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 22:46

Suurimmaksi osaksi onnellinen. Tässä iässä osaa ottaa jo pienistäkin asioista onnen hippuja, ja niitä kertyykin yhden päivän aikana niin paljon, ettei muista olla onneton vaikka olisi syytäkin, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 23:20

Elo on ninkuin kilo kirsikoita,
niitä hetkiä en saata unohtaa.
Noita onnentunteen pikku pipanoita,
joita silloin tällöin eteen tipahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 08:14

Olen onnellinen, matossani on siis niitä iloisenvärisiä raitoja enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.10.2009 - 08:15

Minun matossani on tummien raitojen kohta tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:03

Tällä hetkellä matossani ovat onneksi iloisten raitojen kohta, joskus ollut hyvinkin tummia raitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:14

nautin joka hetkestä ja olen erittäin onnellinen toistaiseksi ainakin.. eihän tuosta koskaan tiedä mihin tämä terveys vie, mutta nyt ainakin olen iloinen ja onnellinen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:08

en hirveämmin-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:28

Minä taidan olla sitten se matto, kaikki pyyhkivät siihen likaiset jalkansa ja se on rikki ja kuulunut, hapsottaa ja repsottaa sieltä ja täältä, mutta kuulkaas, ei se mitään, minä muistan vielä, millainen se oli uutena !