Miten saa kuivan kutittavan yskän loppumaan?

Avainsanat: yskä tervsys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 18:33

Yskimällä ja suolavedellä voit kurlata

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 18:27

apteekista löydät köhääsi sopivan mikstuuran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 18:52

imeskele jotain tosi väkevää pastillia vick, mynthon ym.. ei paranna varsinaisesti, mutta helpottaa olloa toivoisin...niin ja lääkärini on minulle kirjoittanut reseptillä toclasin( en varma kirjoitettiiks noin) yskänlääkettä on myös ollut minulle ainakin hyvää yskään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 19:22

Jos ei ole mikään konsti tehonnut niin poikkeappa lääkärin pakeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 19:36

Kokeilepa hunajaa, ihan sellaisenaan tai lämpimään veteen sekoitettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:30

Nykyään ei enää suositella yskänlääkkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:40

Yskänlääkkeistä kuulin myös lääkärin suusta ettei niistä ole mitään apua!

Tee jossa on paljon hunajaa; siis pari isoa lusikallista kuppia kohden auttaa meillä - kumma aine tuo hunaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:00

Ota höyryhengitystä minne laitat hunajaa sekaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:02

Onko huusholliin tullunna jokin allergiaa aiheuttava tekijä/eläin/pesuaine, tms, ehkä? silloin antihistamiinia apteekista (saa myös ilman reseptiä)... täytyis myös tietää kauanko kestäny tää, onko muita mahd. flunssan oireita, onko tää oire vain makuulla ollessa, vaiko pitkin päivää, jne. Yllä hyviä ohjeita lämpimän juonnista, suolavedestä (tappaa myös bakteereja), yskälääkettä joka hillitsee yskänärsytystä... ja jos ei tokene, niin sitten tohtorin pakeille tosiaan täytyypi mennä ja tutkia tarkemmin.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:05

Meinasin just sanoa,että höyryhengitys auttaa,mutta Liisukka kerkes ekaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 22:37

Väkevät pastillit auttaa minulle. Kokeile niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 09:59

Yskänlääkkeitä paremman tehoaa usein allergialääke, siis vaikka tavallinen antihistamiini. Saa muutamalla eurolla apteekin hyllystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 12:09

Minä vedän Aroma sätkän niin helpottaa siksi aikaa että saa unen päästä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:13

yskänlääkettä apteekista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 14:24

Lämmitäsauna haaleaksi ja heitä vettä kiukaalle, lisää siihen vaikkapa eukalyptusta, ja istu siellä pitkään. Höyryhengitys irrottaa liman ja yskänärsytys poistuu.