Miksi kissoille on niin vaikeaa antaa matolääkitys? Eilenkin ne pisti kaiken konstein vastaan että ei pitäs lääkettä ottaa.

Onko teillä hyviä neuvoja minulle nyt tähän?

Avainsanat: kissojen matolääkitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 22:03

Tämä niskaan laitettava matolääke on hyvä,ei tarvitse pukeutua miselinpukuun,kun antaa kissalle matolääkkeen.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Vois olla hyvä kokeilla. ONko vain reseptilääke?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 13:03

Tahnaa turkkiin, niin nuolee siitä.
Voisiko sitä vielä maustaa jollain sen lempiruoalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 14:25

me oltiin eläinlääkärillä ja siellä tuota samaa valittelin , niin sain reseptin jolla voin apteekista ostaa sellaisesta geeliä jota laitan otton ja onnin niskaan, sellaiseen paikkaan jota ei voi nuolla , sieltä se aine sit imeytyy sinne minne pitääkin ja häätää kaikki loiset , madot ym, jotka ei kuulu heille ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 15:52

Sekoita tahnamainen lääkee ihan pieneen määrään kissasi herkkuruokaa. Ja sitä ennen pidä pitkä väli ruuanantamisen suhteen, jotta kissasi sitten varmasti syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 16:28

Hanki sitä niskaan laitettavaa ainetta. Se on helppo. Minun kissani käyttää sitä. Ei tarvitse verissäpäin taistella kattien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:29

Minä olen myös laittanut niskaan geeliä nimeltä profender. Helppo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:03

Mie sekotin sapuskan joukkoo,hyvi popsi.Sen puolee otin tahnan,ku en tiiä saisinko sitä muute ottaa.Ootko kokeillu sapuskan tai voi nokareen seas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:16

Minäkin ajattelin jos laittais kissan herkkuruuan sekaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:46

emmä vaa tiiä...ku meillä on koira ja sille on ihan helppo antaa matokuuri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:04

Jos kyseinen matolääke on sellaista mössömäistä joka on ruiskeessa, suosittelen että laitat suoraan matolääkkeen kahden makkara leikkeleen väliin. Kahdessa tai jopa kolmessa erässä. ^^ Silleen minä olen saanut kissoja madotettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:31

Minun kissat eivät tykkää mistään mitä väkisin yritän tehdä. ehkä johtuu siitä