Vaikuttaako tämänpäiväinen alv:n alennus ruokaostoksiisi?

Avainsanat: alv ruoka ostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 12:43

Muutama sentti ei tunnu missään, paitsi valtion kassassa, kun viiden miljoonan ihmisen ruokaostoksista saa pikkuisen vähemmän verotuloja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 12:51

ei. hei 90senttii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 14:12

kossu kompensoi tuonkin alen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 14:33

kaupassa tuli käytyä ja viikonlopun retki eväät ostettua , mutta mitään hinta alea en huomannut , lasku aina melkein sama , kun viikonlopun muonat hankin, ei ollut nytkään mitään eroa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:45

Samalla lailla ostan kuin ennenkin. Ei ne sentit paljoa loppusummaa pienennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 15:46

Ei vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 16:26

Eilen19,80 €:n ostokset maksoivat tänään 18,90, joten kyllähän se nyt vähän tuntuu. Katsoin sieltä kaupan seinältä tämän malliesimerkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 17:41

Tuote oli eilen 3,02 e ja tänään 2,98e....eli sama hita 3e.Siis pitäää ostaa 2kpl jotta alennus näkyy missään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 18:45

Ei todellakaan, kunhan herrat keksii jotain pitääkseen itsensä esillä niinkuin tässä oli monta kuukautta alennuksista on puhuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 19:52

Tapahtuiko tänään moinen ihme.Eipä tuolla ole mitään vaikutusta.Ehkä suurperheessä se on pitkällä tähtäimellä avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:05

Ei kyllä vaikut millään lailla..Miksi kohu ruuan alenemisesta...hintoja nostettu..ei siintä aikanaan mainittu mitään..aikanaan..kun maitotuottet nousivat aika roimasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:30

Ei vaikuta, muutoin kuin et mediaan/päättäjiin meni taas (kin) usko, asiasta hirvee hehkutus vuoden, jee... nyt on sit ruoka halpaa (ihmisen elinehto, muuten, jos eivät ole huomanneet), alvi poistuu - alvi pienenee paljon - alvi pienenee hiukan -- = + - 0, mielestäni, hoh hoijaa, taas meitille tavallisille pulliaisille kävi näin:(

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=ZD7j...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:04

Kyllä se hiukan vaikutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:31

ei varmaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 09:47

Ei vaikuta - syöty on ennen ja jälkeen tuon ja tullaan syömäänkin.