Millaista olis mennä naimisiin sukelluspuvussa ja meren pohjassa? oletteko lukenut uutisen?Minä sanon jo on oudoksi mennyt elämä.

Avainsanat: oudot häät meren pohjassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 14:36

en itse menis veden alla enkä myöskään missään muussakaan ihme paikassa , no toivottavasti ei enään tarvis mennä missään... avioliiton ihanaan satamaan ..... vaikka hauskoja häät kyllä ovat , ovat ne sitten omat tai toisten.. :)

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo kyllä häät on ihania,jos vaasn olis enempi niitä nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 12:11

www.uusisuomi.fi/viihde/7281...n-pohjassa
Mikäpä siinä, jos pari on innokas sukelluksen harrastaja.
Paikka vain ei ole minun mieleeni, vaan jossain koralliriutalla, lämpimässä vedessä.
1.bp.blogspot.com/_0LlKkQ7nR...9ffa9a.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:52

mikäs siinä, kun halusivat erikoiset häät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 15:50

Kukin tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 16:20

Mennään sitä nykyisin naimisiin muissakin oudoissa paikoissa. Tuo merenpohjassa meno on jo vanha juttu. Olen siitä lukenut joskus kauan sitten. Seuraavat oudot häät on varmaan avaruudessa kelluen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:05

Kaikkea järetöntä ihmiset keksivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:31

enpäs tiedä mutta itse en kyllä menisi niin naimisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 17:38

Juu-u. Kaikkea sitä täytyy olla. Pitää olla niin erikoista, että muut kalpenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:12

Jos minulta kysytään niin "hössön hössön" - mutta jokainen taplaa tyylillään....