Onks järkee mennä mtv:n totuuden hetki ohjelmaan?Toinen on jo saanut potkut töistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 10:58

Minusta henkilö on ottanut omassa narsistiudessaan riskin elämän muutokseen , lähdettyään ohjelmaan mukaan, olen 1 kerran katsonut 15 minuuttia ja siinä ajassa jo huomasin etten pidä ohjelman formaatista , monet ohjelmat jotka ovat ns. tosi tv ohjelmia jätän katsomatta , en ymmärrä esim . mitä ne nuoret edes puhuvat edes siellä bb huoneessa , ei mitään tolkkua niin kehittymätöntä ja merkityksetöntä kieltä, lauseet loppuu ja alkaa taas lause : tota niin noin jaa ei en tarkoittanut ja minä ja NIMI , EI TOTA HMM. j TÄLLAISIA OHJELMIA PITÄISI KATSELLA, NUORET RYYPPÄÄ, NAI JA KIROILEE, OLEN KUITENKIN KIITOLLINEN KAUKOSÄÄTIMEEN TELEVISIOONI. Pitää aina sen verran vilkaista mitä lööpit kirjoittaa paljastuksia, monta kertaa kirjoittavat juoruista niin isosti että luulusi leivän lähtevän suusta.

Kysyjän kommentti

Onneksi tv-kanavissa on valinnan mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 10:48

potkut tai ei, siitä huolimatta ihmettelen mitä järkee on sinne mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 10:57

Tietävät jo sinne mennessään, että niin voi käydä. Typeryksiä ovat rahanhimossaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 10:59

eipä ole järkeenkäypää touhua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:02

Haluaisin ihan oikeasti saada oikeat katsojaluvut noille ohjelmille, joista niin paljon hälytään mutta joita ei kukaan ymmärrä. Onko niin, että ihmisten oma elämä on niin tylsää, että pitää katsoa muiden ns. tosielämän sekoiluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:17

en ole ohjelmaa nähnyt mutta tuntuisi sopivan poliitikoille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:22

en ymmärrä, en katso enkä menis mistään hinnasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:41

viime jakson katsoin, kun pappi lateli totuuksia....olikos sitten hän...joka erotettiin hommista vai kuka...no sekin varmaan selvii, kun tuonne iltalehdel ehdin....kyllähän he jotka sihe ohjelmaa ova mennee , niin riskit tietävät...jotta ihan omaa syytä, jos lemput tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:44

Olen itsekseni miettinyt, että minä voisin mennä ohjelmaan, jos pyydettäisiin, vai voisinko?
Voiko omat luurangot unohtaa, kun ei tule mieleen mitään kovin järkyttävää? Joitain töppäyksiä tietysti on tullut tehtyä, mutta eivät ne salaisia ole, joskin jotkut vähän noloja.
Mitää he onnistuisivatkaan kaivamaan menneisyydestäni?
En ole ohjelmaa seurannut kuin lehdistä, joten en kovin hyvin tiedä, mitä yleensä kyselevät. Pettämisiä, himoitsemisia, murhasuunnitelmia... Pois se minusta.
Toivottavasti kukaan ei ala yllyttämään. Aika lienee kullannut omat muistoni, kuten varmaan noilla potkut saaneillakin?

Lisätty: 01.10.2009 - 14:40

Pienen miettimisen jälkeen olen varma, että en voisi saada potkuja.
Minun pitäisi antaa ne itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:52

mut saa rahaa.. menisin kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 15:49

Ison rahan toivossa ihminen tekee näköjään monenlaista. Mieluummin otan rahani kuukausipalkkana kuin telkkarissa itseni nolaamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 17:02

Ei todellakaan ole järkee mennä koko kansan eteen omia henk.koht. asioitaan kertomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:07

Mitäs meneevät laukomaan itsestään kaikkea julki,rahan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:33

Mie voisin mennäkkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:57

Siinä sen nyt näkee, mitä rahan ahneus saa aikaan.Siinä voi liitot ja kumppanit mennä liitoksistaan..Kun pengotaan ihmisten suurimpia syövereitä, niin hyvää se ei tiedä kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 20:12

En ymmärrä lainkaan tuota taviksien hinkua erilaisiin typeriin TV-ohjelmiin.