Harrastaako kukaan napsulainen aarteenetsintää?

Oheisessa uutisessa joku Patty Henken yritää kaivaa esille minulle ja identtiselle kaksoisveljelleni Homerille kuuluvan aarteen, jonka Simpsonien esi-isät ovat kätkeneet Springfieldiin.
Täytyy pitää peukkuja, että Homer, joka on siellä paikan päällä, ehtii ennen tuota Pattya..

www.nelonen.fi/uutiset/viihd...A4tt%C3%A4

Avainsanat: homer simpson aarre springfield

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 13:19

Noita löytää etsimättäkin.
www.nelonen.fi/uutiset/viihd...a-saksassa
Pattyn homma tuntuu aika epätoivoiselta. Varmaan jonkun käytännön pila, jonka Patty on nielaissut karvoineen päivineen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 09:03

meidän talomme on rakennettu uudelleen tähän tonttiin ja kaiveltu on paljon , aarteita on lähinnä ollut ruosteiset esineet : naulat . autonmoottorin osia , pullonkorkit, valkoiset karjala oluen tölkit vissiin kaikki 70 - luvulta , ja paljon betoni kimpaleita , ei mitään kultaa ole löytynyt , silti on rahaa mennyt kun romu on toimitettu kaatopaikoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 09:15

En etsi enää aarretta,minä löysin jo sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 09:17

Aarre on viety jo museoon. Kotipaikan pellonlaidassa oli nähtäväsi vanhan pajan sokkelikivet. Ne poistui traktoriajan koittaessa ja sieltä löytyi nahkapussi kivien välistä jossa oli nähtävästi sepän rahavarat 1700 luvulta. Riikin taalareita siellä oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 09:53

Aarre on kuollut ja kuopattu. Tapaamme ehkä tuonnempana tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 10:22

Sanotaan että etsivä löytää. Minä en ole löytänyt ja lopen kyllästyneenä lopetin etsimisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 10:59

en etsi, tulevat tyköni jos ovat tullakseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:10

En jaksa etsiä kauaa kyllästyn nopeasti etsimään jos ei heti mitään löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:53

en harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:43

En harrasta. Raha menee rahan luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:39

Ei kannata aarteita etsiä...ne sattuu kohdalle jos on tullakseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.10.2009 - 13:34

en harrasta