X
Kysytty: 01.10.2009 - 07:48

Pystyykö raitoja pesemään normaaleilla shamppoilla/hoitoaineilla...

...vai täytyykö hommata erikseen värjätyille hiuksille tarkoitettua shamppoota?

Avainsanat: hiustenhoito hiukset raidoitus parturi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 07:57

Värjätyille hiuksille tarkoitettu shamppoo säilyttää raidat ja värin pitempään,kirkkaina,kuin tavallinen pesuaine.Nimimerkillä,kokemusta on.Minä ostan aina kampaajaltani pesuaineet,ne voi tuntua hintavilta ostettaessa,mutta ovat riittoisia ja hintansaväärtejä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 08:05

Minä kun noita harmaita raitoja peittelen värillä , niin käytän värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita pesemiseen ja hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 08:33

minä käytän mitä satun käteeni saamaan ja hyvin ovat värit pysyneet, mut n.1xkk käy karvari ihmeit tekemäs , jot laittaa sit taas uudet värit ja raitat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 09:30

Kannattaa käyttää omien hiusten väreihin tarkoitettuja shampoota, niin raidat kestää pidempään. Itselläni tummanruskeissa hiuksissa punertavia raitoja ja käytän tummille värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitoainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 10:19

Minä pesen sillä mitä kotona sattuu olemaan. Värit kestää aikansa ja kuluvat pois, käytti mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:02

huoleton on karvaton kaveri, shomppooksi käy mikä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:07

Väri pysyy pidempään jos peset hiukset värjätyille ja raidoitetuille tarkoitetuille hiuksille, sopivalla shamppoolla.Koska tästä minulla on jonkin verran tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:45

no jos sä halut että ne pysyy kauemmin nii sitte kannattasi hommata sellane värjätyille hiuksille tarkotettu hoitoaine ja shaampoo on kokomusta silä mullaki on ollu raitoja.....