elämä on niin stressaavaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2009 - 00:16

En oikein ymmärtänyt kysymystä.
Meinaatkos masentua vai mitä tuo on? Kuolema korjaa jokaisen, mutta minä en sitä jaksa surra, ainakaan omaani.
Koita keksiä vähän piristävämpiä lauluja.
www.youtube.com/watch?v=mUXp7zmM0Zc

Lisätty: 01.10.2009 - 03:34

Mitä yhteistä on Lettupinolla ja George W. Bushilla?
www.youtube.com/watch?v=woXc...re=related

Lisätty: 01.10.2009 - 13:23

Kummallekin on ennen maistunut, vaan ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 00:37

Koita pirisirstyä..ei se elämä ole aina ruusujen päällä tanssimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 01:29

Tämäkään ei toimi
www.youtube.com/watch?v=_Bg0...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 02:53

Niinhän se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 08:27

Olipa synkkiä ja surumielisiä biisejä."Elämä on ihanaa, kun....".Nautitaan siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 08:40

elämä on ihanaa , kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niinkuin joutsen.. lauloi rautavaaran tapsakin aikoinas, ja niiden sanojen myötä toivotan sinullekin kestämistä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 09:17

Kuuntele iloisempaa musiikkia,nämä olivat niin surullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.10.2009 - 10:16

Elämä on mukavaa, kun ottaa sen siltä kannalta. Asenne ratkaisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:45

Eipä tuo mitään, vaikka märehtii joskus ittesä kanssa tuollaisten surukipaleiden kanssa. Itke ja sure, jos siltä tuntuu, mutta älä jätä sitä levyä pyörimään!!!!

Jokaisella on tarinansa ja jokainen suree aina aikansa, niin minäkin.
Pysähdy miettimään - elämä menee sykleissä - aina jotain hyvää on edessä ja sinulla on nytkin hyvä kumppani, jonka kanssa menee hyvin. Katso eteenpäin - älä taaksepäin;)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:12

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Joo eli omasta asenteesta se on paljonkin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:39

... kimuranttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:22

no elämä on joskus aika vittumaista mutta joskus todella mukavaa ja silloin on kiva nauttia elämästä!!