Tiedettäkö ?

-Noilla miun rakkauspapukaijoilla on ollut rankka riita jo kolmatta viikkoa, ne piti eristää ja ostaa toiselle uusi häkki. Nyt he seurustelevat kiivaina omista häkeistään jotka ovat 20 cm erillään. Onko napsulaisille sattunut samanlaista perheriitaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:30

Voi sinua, järjestitkö sinä heille asumuseron. Toivottavasti he sopivat riitansa niin ettei tuomaria tarvitse hommata.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 20:37

Nymfejäkö ovat vai mitä ? Papukaijat ovat aika pöhköjä lintuja, eivät ymmärrä mitään, ehkä menossa on reviiritaistelu. Koita kestää, ei kai ne ikuisesti jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:38

KYLLÄ Ero vahvistaa rakkautta.

Lisätty: 30.09.2009 - 20:43

Sanoin siskolleni että hänen undulaattejaan pitää lennättää etteivät siivet surkastu. Ne oliva niiden laattejen tuomio kun lensivät ikkunan raosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:40

Minäkunennoistapapukaijjoistatiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:54

no ei kun meillä ei ole ollut undulaatteja mutta on ollu 2 marsuu ja niillä on ollu pieniä riitoja tohon verrattuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 21:33

Lintuja ei meillä ole,mutta kissat riitautuivat niin pahasti,että ne piti erottaa.Onneksi ystävättäreni otti meidän tyttökissan.Siitä on aikaa kohta vuosi ja kaikki on nyt hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 22:52

ei mitään kokemusta papukaijoista:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 00:32

No ei kotona, mutta reisussa olen asustanut majatalossa jonka pihapuissa kävi yöpymässä 300-400 pikku papukaijaa, aamun sarastaessa meteli oli selainen ettei muita herätyksiä tarvinnut. Niistä penteleistä lähtee todella karmea ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:04

Olisiko papukaijoilla sama vika kuin meillä ihmisillä, ruoho on aina vihreämpää aidan takana ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:53

Enpä tiedä: kuulin kyllä yksinäisestä nymfistä joka rakastui tulisesti leivänpaahtimeen - tuli niin kiukkuiseksi keittiöstä (lue reviiristään) että joutuivat luopumaan koko olennosta!
ja on ihan tosi juttu vielä tämä.