Oletko avantouimari?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 19:44

en ikinä menis avantoon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 19:27

en enkä sulallakaan ui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:29

olen aina halunnut ... mutta en vaan ole uskaltanut , mutta kyllä vielä koklaan joskus tuos lammessa avantouintakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:37

En varsinaisesti avantouimari ole, mutta käyn aina avannossa kun siihen tilaisuus on, ihana olo tulee sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:38

en ole, vaikka muutaman kerran olenkin vapaaehtoisesti avannossa käynnyt,
(ja kuudesti jäihin pudonnut)

Lisätty: 30.09.2009 - 20:13

geeneissä pitäis löytyä, isoäiti kävi meressä uimassa joka päivä viidenkymmenen vuoden ajan (45 - 95 v)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:46

En ole vielä jäihin pudonnut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:47

En mene avantoon vapaaehtoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:50

Olen monta kertaa haaveillut avantoon menoa..mutta en ole uskaltannu..mennä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:06

en todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:30

Hrrrrr... ENNNNNN!!
Enkä menisi vaikka maksettaisi.
- Tosin pari miljoonaa, niin voisin vaikka mennäkkin... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:34

Olen käynyt ainakin kerran, mutta en halua jatkossa mennä kylmään veteen. 20 astetta olisi se alaraja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 21:04

En ole. Kokeilisin jos uskaltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 23:40

Muutamana talvena uin avannossa. Ja se oli tosi upeaa. Ei vois veri kiertää paremmin sen jälkeen. Nykyisin en uskaltaisi enää, paitsi jos kesästä lähtien jatkaisi joka päivä uimista aina avantokauteen asti. Elimistö ehtisi tottua kylmään veteen. Sitä kun pitää ajatella tuota sydäntä jo jonkun verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:28

hyrrr, en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 07:51

Mulle riitti, kun kävin kerran uimahallissa kylmävesialtaassa.Avantoon en vapaaehtosesti menis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:23

Hyyrrrrr.... en ole enkä tule sellaiseksi. Vaikka kuinka sanovat että se olisi terveellistä kipeille nivelille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:38

Kolmena talvena olen ollut.
Nyt lienee niin kaukana lähin paikka että jäänee tämä talvi väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 17:19

Vai avantoon: Ei sitten missään tapauksessa.Olin kerran erään lääkärin kanssa saunanlauteilla ja hän varoitti meitä kaikkia saunojia kylmän ja kuuman äkkivaihtelusta. Sen esitelmän jälkeen olen ottanut opikseni. Pitää ensin jäähtyä hyvin, ennenkuin voi pulahtaa uimaan. Mutta jokainen tekee mitä tekee. Menee vaikka saunasta avantoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 19:02

Ankkuria ei saisi edes kilon palasina jääkylmään veteen "hrrrrrrrr"