Onko poliisien työ joskus palkisevaa?

Raskasta ja vaativaa tietty mutta kun tulee tulosta se on henkisesti palkitsevaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 19:32

kyllä on, minulla on sukulaisia poliisina ja kyllä he ovat sanoneet et kaikki ei ole niin nekatiivista , vaan kiitostakin tulee ..monestikkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 19:37

Setävainaani kriminalpolitseina kertoili että hän on kaikkien muiden kanssa tullut toimeen, mutta kuukauden meressä olleet on niin liukkata poikia että käsi jää käteen kun yrittää mukaansa saada.
Liekkö tuo sitten palkitsevaa.
Ainakin pappi vaihtoi pöytää tätini hautajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:44

taitaa olla paljon itsestä kiinni mitä työstään löytää,

"onhan se kivaa kun saa palkan pamputtamisesta - sanoi Reinikainen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:08

Uskon et poliisin työ on palkitsevaa,kun saa rikoksen selvitettyä,ja muutenkin autettua ihmisiä.Itse en haluaisi olla poliisi ja onneksi miehenikään ei ole poliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:31

Uskon, että on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:42

Kaikki työ on enemmän tai vähemmän palkitsevaa. Riippuu asenteesta ja oivalluksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 23:34

Onhan se palkitsevaa. Työ tekijäänsä kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:29

kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 02:57

Aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 08:29

Uskoisin, että jokaisessa työssä on negatiiviset ja positiiviset puolensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 12:39

Tuohon osaa vasta poliisi :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.10.2009 - 14:20

Varmasti jonkun onnistuneen etsinnän jälkeen sekä kun on saattanut päihteisen nuorison turvallisesti kotiin.