Kunnianloukkaus on asianomistaja rikos. Lukuisista mahdollisuuksista MV valitsi Ruususen haastettavaksi, jätti YLEn haastamatta, mistä tämä kertoo ?

Avainsanat: kunnianloukkaus ruusunen vanhanen asianomistajarikos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 18:44

Koki varmaan prinsessa Ruususen loukanneen miehistä egoaan. Se, että nolaa YLE:n toimittajia julkisesti, voi tuntua ihan kivalta rangaistukselta Matin mielestä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 18:17

Taisi Prinsessa Ruususen homma olla ennen YLE:n moguleita.
Nolasi YLE:n toimittajat höylälaudoilla kivitalossa tänään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:25

Ehkäpä omista intresseistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:02

Lisää penkomista,mitä sieltä paljastuukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:39

Mistä on Vanhasen talon ikkunat tehty, ja missä, entä keittiökomerot, sauna, kyllä kivitalossakin puuta tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 23:47

Ehtiihän tuon vielä tehdä.
Ehkä Ruususjupakka pani vähän jäitä hattuun? Käräjöiminen ei ole järin kivaa sekään. Matille riittänee Jugnerin pää hopeavadilla?
Liekö jäänyt lautakauppiaalta työkalu laskuttamatta, kun vei niitä "erikoishöylättyjä"?www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1735968
Minulle ei tulisi mieleenkään laskuttaa työkalujani asiakkaalla.
Kyllä alkaa olla asiat Suomessa hyvin, kun tällaisista tehdään niin iso numero.
Keskustan kannatus näyttää nousevan. Kaikki on mainosta, mitä puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 20:54

No minusta tuntuu äkkiseltään siltä että juttu ei taida sittenkään kestää enempää pöyhimistä (?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:02

oikeusprosessit ovat raskaita, se on se opetus.Hallituksella on tärkeämpääkin tekemistä kun ravata oikeudessa olemattomien demarivalheitten oikomiseksi tai kunnian puhdistamiseksi (joka ei ole edes tahriintunut).
Parasta on se että demarit osoittautuivat taas tyhmiksi!