MIKSI ? itku ei auta markkinoilla

Uskaltaako nuoriso tunnustaa että eivät tiedä mitkä olivat markkinat. Hevos markkinat olivat rahakas homma minulle 7v liikemiehelle . Myin hevosen paskaa naapureille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 18:03

markkinoilla pärjää se joka oivaltaa .. ei se joka itkee

(huomenna alkaa Hesassa jokavuotiset silakkamarkkinat, silakanpaskaa myymällä tuskin rikastuu, vaikka innovaatio sekin olisi)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 18:02

Jos meikäläisellä nuorisoa tarkoitat, niin vastaan, että tiedän mitä ovat. Olin viime kesänäkin markkinoilla myymässä, tosin ansaitsin ehkä 80 €, mutta kannatti kuitenkin. Muuten en olisi saanut senkään vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 18:13

Markkinat järjestetään torilla tässäkin kaupungissa kaksi kertaa vuodessa, ja lisäksi on Muikku ja pottumarkkinat satamassa syksyisin. Ei niitä kaikki nuoretkaan voi olla huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:23

Paikkakunnalla järjestetään markkinat kaksi kertaa vuodessa. Nuoriso näkee mainoksia muutama viikko ennen tapahtumaa, kuten myös me varttuneemmat. Täällä maalla nuoriso tietää mitä markkinat tarkoittaa.

Johan on markkinat ja toripäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:47

Tarkistin juuri 12-vuotiaalta pojaltani, tietääkö hän mitä tarkoittaa markkinat ja hyvin tuntui tietävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:32

Markkinat ovat tuttuja, käynen jos vain lähistöllä sellainen saapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:39

jopas oli sinulla hyvät markkinat , jos vierlä kaupungissa asuit niin .. vot .. kyllä mummot ostaa mielellään totakin tuotetta kukkamaalleen .. niin teen minäkin.. toivottavasti tänne meidänkin mäkeen tulis nuori urakoitsia tuomaan ihanaa hevoisenlantaa myyntiin .. varmasti ostaisin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 19:56

Meilläpäin on joka kuukuden ensimmäinen tortstai.. markkinat...