Onko teillä ?

Vasen vai oikean kätinen ulko-ovi. Veikaan että 50% vastaa väärin. Jos tiedät timpuri elä vastaa vielä KIITOS Jos vastasit väärin uskallatko tunnustaa sen lisä vastauksessasi ?

Lisätty: 30.09.2009 - 17:34

Timpurin ei minun selitys tulee myöhemmin. Koska teistä joku tietää miten oven kätisyys määrätään. Siksi sanoin hänelle että ethän vastaa vielä vaan tunnin päästä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 17:28

tippurista tai kätisyydestä ei tietoakaan, mutta jos ulkoapäin katsotaan niin saranat vasemalla (ja aukee määräysten mukaan ulospäin)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 17:27

meillä on oikeakätinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:28

Oikeakätinen meillä on. Mistä muuten tiedät, millainen ovi meillä täällä on, että onko vastaukseni oikea vai ei ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:30

En tiedä oikeeta vastausta, mutta tässä veikkaukseni;
Vasuri. Ulkoapäin saranat vasemmalla puolella.

Saa nauraa ja soosottaa. Ilman teknistä koulutusta ei kaikkea voi ymmärtää.
Eikä aina kaikkea senkään kanssa.

Riippuuko tippurikin kätisyydestä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:00

Ulos päin ainankin aukee ,saranat vasemmallapuolella,tulosuunnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 18:08

Ulko-ovi on vasenkätinen ja porrashuoneen ovi on oikeakätinen ulkoapäin tullessa katsottuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:48

Oikeakätinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:20

oikeakätinen