Emäntä katselee ja odottelee kunnon tappelua eduskunnassa

Muijalla nyt jo nyrkit pystyssä. Onneksi ollaan samaa puoluetta.

Lisätty: 30.09.2009 - 16:16

Tennilä on paras, politiikasta emme ymmärrä mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 16:37

taatusti kotimaista 'väkivaltaviihdettä' , enpä jaksa innostua

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 16:40

Katsoin vähänaikaa ja käänsi kanavaa,Matti on nyt tiukilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:45

Tekisivät jotain oikeeta ja konkreettista maamme eteen. Tuota höpöä ei kuuntele erkkikään, vähän kuin aikuisten, hyväpalkkaisten hiekkalaatikko. Naapurin täti antoi tolle lapion ja minä sain vain muotin. Onneksi ovat näkyviä molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 16:53

En jaksa tuota samaa jähinää kuunnella jatkuvasti. Antaa heidän tapella. Kai siellä joskus tuloksia syntyy asian johdosta. Joku lähtee, ja tilalle tulee toinen samanmoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:02

En viitsi avata ja seurata toisten eipäs-juupas kinastelua. Katson sitten lopputuloksen, miten meni. Jotkut poliitikot ovat aika härskejä suustaan ja pystyvät olemaan myös ilkeitä. Sellaista en jaksa seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:50

Toivottavasti näyttävät kohta seiskan uutisissa tappelun parhaat palat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:21

hitsi, jäi kahtomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:07

Turhaa ruudintuhlausta! Mutta tappelu ja haukuntahan vasemmsitolta läy, sen lajin osaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 13:45

Jos joku pistää tappelun pystyyn, kyllä Sauli komentaa ne sossut hiljaisiksi! U....en naamaa en viitsi katsoa, levenee koko ajan!
Mutta tyhmä kansa voi syyttää itseään kun valtakirjan antaa demareille. Paljastavat taas suuren tyhmyytensä (demarit).