Onko hiusten leikkauttaminen kampaajalla liian kallista mielestäsi?

Minun kampaajani on aika edullinen ja olen häneen tyytyväinen.

Avainsanat: kampaaja hinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 15:22

MInun maksaa aika hurjasti,mutta tiedän saavani hyvän tuloksen,hän tekee hyvää työtä ja vajaassa tunnissa ihmeitä saa aikaan.Hyvästä joutuu ja kannattaa maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 15:22

parturilla vaan käyn, mutta mielestäni parikymppiä muutaman karvan katkaisusta on aika kova hinta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:41

Oma kampaajani on kyllä aika tyyris, mutta on sitten työntuloskin sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:44

on se aika kallista.. jos haluan muuttaa hiustyyliäni sitten tietty menen kampaajalle.. mutta jos vaan leikkaan hiukan latvoista, ja ku mulla on vielä pitkät hiukset eikä mitään erityistä mallia niissä, niin sisko voi ihan hyvin leikata

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2009 - 16:11

Kyllä he jyvän tuntipalkan saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:15

Kyllä sais halvempi olla kuin 25 euroa kerta. Kun joka kuukausi melkein saa käydä siellä tai vähintäin pulentoista kuukauden päästä ja maksaa tuo kysytty summa. Joo tuntipalkka on hyvä kun ei yhden hiuksia ainakaan tuntia leikata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 16:49

Kallista on, ja siksi hiukset ovatkin taas aika pitkät. Ei siellä ole varaa juosta kovin tiuhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:53

Kävin eilen parturissa. 22 euroa pesu ja leikkaus. Mielestäni edullinen. Samalla saa höpötellä ja nautiskella, kun toinen räpeltää hiuksia. Lähes tunti siihen meni. Kuitenkin kyseinen toimitus piristää itseäni ja kanssaihmisten ei tarvitse katsoa ylikasvanutta kuontaloa. Kerran kuussa on karvarissa käytävä, jos meinaa siistinä pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:54

itellä maksaa 10 €pelkkä leikkaus ja saisin varmasti hiukset laitatettuakin johonkin kampaukseen samana hintaan...Asun tosin pikkukaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:34

14 €, ei nyt niin kovin paha, mutta voisinhan leikata itsekin, eikä eroa niin huomaisi. Kuinka paljon hiustenleikkuussa on pelkkää veroa ? Siis alvi plus kampaajan maksama tulovero, sehän on aika paljon. Ei siitä pljoa jää puhdasta tuloa sille kampaajalle, varsinkin kun sen täytyy maksaa siitä vielä liikehuoneiston vuokra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 21:39

Hiusten leikkaus maksaa. 18 euroa kerta..että aika hyvä tuntiuplkka tulee...käyn 4:jän viikon välein leikkauttamassa hiukseni..Hinta vasta nousi..että aika arvokasta..
Jos pestään samalla hiuset maksaa 25euroa..pesu on mielestäni kallis..sisi en anna pestä hiuksi..menen pestyillä hiuksilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 22:49

Meillä parturit ottavat järettömästi ja leikkaavat aina pääni miesmalliin. En tykkää. Nyt en ole käynyt kahteen vuoteen missään kampaajalla, kaveri leikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:21

no ei nyt jos ei joka kuukausi juokse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 10:45

Kampaajani ei ole halpa mutta se lopputulos on tärkein.Hiukseni leikataan kerran kk:ssa ja noin joka toinen viikko kampaaja laittaa kampauksen kun jokin tärkeäpi tilaisuus.