Kiitos vinkeistänne! Lara tuli tosiaankin kutsumalla takaisin, niinkuin epäilittekin. Mutta miten palkitsen nyt Laran? Vinkkejä..

Lisätty: 30.09.2009 - 17:02

liisukka tiedoksi, että Laran ehkäisy on kunnossa, eli on leikattu, ei tarvita katumuspillereitä, eikä ole siis odotettavissa iloista perhetapahtumaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 12:38

"hyvä koira *taputus* dädin hyvä ja fiksu koiruus *taas taputus*
sitten annat jonkun herkkupalan *taputus* ja ++ pienimuotoinen saarna miksi ei enää koskaan kannata karata. Lara ymmärtää, se on fiksu haukku.

Kysyjän kommentti

Kerroin kaiken sanomasi Laralle ja hän heilutti hänttäänsä. Siis meni nähtävästi perille.

- Mitä koira sanoi, kun se joutui Saharan autiomaahan?
- Jos ei pian löydy puuta, niin tapahtuu vahinko!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 12:40

Ihanaa!Skutsiin hatkannut doggi,palas himaan!!ISO ISO HALI ja kasa luita(niitä sallittuja) ja varovasti possun korvia(samoin)ja sit Lara pääsee syliin ja paljon paljon rapsutuksia anna Laralle!Terkkui!Tämä takaa sen ettei Lara koskaan enää ota hatkoja himasta!
Onko Lara muuten kuvassa?Snadi ja niin söde!Hukka sen ois skutsissa perinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:40

nyt sit annat laralle vaikka jotain tuoretta lihaa tai muuta herkkua ja ennen sitä hieman torut... onkos laralla juoksu aika menossa kun tuollalailla lipettiin läx....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 13:05

Läyryät oikein Laralle, esim. Isin pikku Lara ei ikinä saa enää karata. Isi rakastaa Laraa. Niinhän kultaseni. Pysy isin lähellä niin olet aina turvassa ja tallessa. Sitten haleja ja suukkoja ja taas vähän läyryämistä, niin ei taatusti lähde mihinkään ikinä koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 13:15

Kissanainen sanoi jo kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:51

hyvä että palasi, voit lopettaa sen joikhaamisen metsäreunassa
mitäs kertoi, oliko saanut hyvän vainun vai mitä ?
tuhlaajapojan kotiinpaluuta juhlitaan karitsapaistilla,
tässä nyt ehkä vähän pienemmätkin herkut riittää

(älä nyt vaan sitä luulemaan että karkaamisesta saa kehuja ja palkintoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:02

jollain sopivalla konstilla teet sille selväksi että kotona on paljon parempi kuin karkuteillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:32

Taputtelet ja paijaat..ja anntat herrkupaloja..ja kehut hyvä Laura kun tulit kotia...Aika näyttää onko Lauralla pentuja tulossa..jos oli vaikka juoksuaika..ja siksi karkasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:41

Lipiäkalaäänellä haastaminen, rapsutukset ja herkkupalat. Lisäksi koiran GPS -panta, karttasovellus ja noksun älypuhelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:45

Annat Laralle kalkkunaleikettä, ja et ole huomaavinasikaan sen retkiä. Eivät ne kuulu sinulle, sillä vain se itse tietää, mikä sille on tärkeintä. Niinkuin kissojen jälkien seuraaminen, tai vaikkapa orava. Se tietää, että sinua sellaiset eivät kiinnosta, ja tietää, ettet voi ymmärtää, miten hauskaa on vakoilla kissaa kaukaa. Siis palkitset entiseen tapaan Laraa, Lara tuntuu olevan hyvä koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:53

Otat yöksi viereesi nukkumaan.Ei enää Lara tahdo kotoa karkuteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:22

maksapaloilla, johan luulisi tykkäävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:51

no anna sille Laralle oikea herkku pommi ja uusia leluja ja luita niin se varmasti tulee iloiseksi.