Mitä mieltä olet seuraavasta Venäjän ehdotuksesta Suomelle?

Kerrotaan, että Venäjä olisi halukas vaihtamaan Suursaaren kahteen suomalaiseen saareen. Eduskunnassa pohditaan, kävisivätkö Ahtisaari ja Jaakonsaari?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 17:23

Tuskin eduskunta pystyy noin vaikeaan kysymykseen vastaamaan. Vähäviisaan ehdottama Henry voisi olla yksi potentiaalinen ehdokas. Ei kai me Nobelistia anneta. Ja toisella eduskunnan ehdokkaalla... Ei kai kaikkea kaskaa voi tuonne itärajan taaksekaan syytää. Onhan niillä sitä jo omasta takaa - ja paljon.

Kysyjän kommentti

Hyvä ehdotus....sopii vallan mainiosti. Laitetaan vaan se Henry Saari sinne.

Uutistoimisto TASS tiedottaa:

- Sopimuksen Tshekkoslovakian tilanteen normalisoimisesta ovat allekirjoittaneet toveri Brezhnev, toveri Gretshko sekä T-64.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 12:18

Vaihda heti minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:29

Sopii oikein hyvin ja kerrassaan vallan mainiosti =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:34

Kerrankin jotain rakentavaa idästä!!!!Jos Vanhanen muutettais nimeksi Vanhasaari??Tai Mattisaari?Kansanäänestykseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:42

juu vaihtoon vain ja patteT tuos onkin järkee vanhasen nimeks mattisaari ja anetaan ilman vaihtoa venäjälle ... siellä hänenkin muistinsa varmaankin paranis .. luulisin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 13:01

Mikäpäs siinä. Johan ne on melkein kaiken muun vieneetkin, niin menkööt kaikki saaretkin. Olkoot sitten ihmisiä tai maata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 13:17

En antais ainankaan Ahtisaarta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:00

Mahtaneeko tuo Ahtisaari muutenkaan olla paljon Suomessa,että sinne vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:16

Oikein mainio ajatus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:52

Ei anneta Ahtisaarta, Jaakonsaari voi mennä kaupassa. Eikä joku ole nimeltään Saari (Rauno), jos hän kelpaisi , siitä vaan.
Demareita ne olla pitää jotka Venäjälle kuskataan.... mutta ei Nobelpalkinnon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:37

kyllähän meillä noita saaria vaihtoon löytyy, vaikkei Ahmatin ehdottamaan demarikyydityksen ryhdyttäisikään, esimerkiksi :

Henry Saari (pornotähti) ja Matti Saari (Kauhajoen ampujat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:50

Voisihan niitä saaria antaa vaikkapa keskeltä Saimaata. Siellähän niitä huviloita taitaa venäläisillä olla jo muutenkin. Onko tällaista ajateltu ? Tai sitten pari saarta Ahvenanmaalta, koska suomalaisille sieltä ei kuitenkaan koskaan mitään tipu. Sitähän voisi yrittää vaihtomaana ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:09

Mitä jos sovittaisiin Saksan kanssa, että otetaan ryövätyt alueet ilmaiseksi?
Japani lähtisi varmaan myös porukkaan + muutama muu.
Operaatioon on johtajakin valmiina. Hänellä on kana kynittävänä Venäjän kanssa. www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...1_ul.shtml